| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder: Bilsportmässan
|
7555 besök totalt |
|
Här kommer några bilder. (tyvär bara några då kameran gick sönder)
Bmw M1, som var till salu fö.
Lååååg bil
Radical motor
Golf
Blå
Kolfiber va det gott om
Japs (Annorlunda ram, jag vet =P)
Snygg saab
Skyline
Igen
Ball Bmw med över 800hk
Garage 57 aka glitterbilen?
Bibeln
Riktigt fin porsche som tyvär stog på släp
Seven
Seven motor
Mvh Daniel
_________________ Daniel Gustafsson
|
||||
|
Härliga bilder(känner igen dom från ett annat forum dock)!!!Får se om jag ska hosta en film åt en kille från det andra forumet fråm mässan.
|
||||
Tack! Har lagt upp dom på fler ställen.
Mvh Daniel _________________ Daniel Gustafsson
|
||||
|
Re: Bilder: Bilsportmässan
Trevliga bilder.
Riktigt cool bil! Har en film någonstans på den i en konbana.
Men om jag inte minns fel så har Petterssons bil inte mer än formen gemensamt med en BMW M1. Rörhög med V8 från GM och en plastkaross gör tyvärr att den i mina ögon inte är mycket mer än en replika. _________________ Anders Dauner |
||||
|
tja Daniel - mkt snygga bilder. en fråga - Stod denna D1 bil i MICRo's monter eller i Castrols ? _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Jag ser iaf en Micro skylt i bakgrunden....
och en Castrol skylt....
tur attt man har ögonen med sig..
Edit: tittar inte innan jag skriver _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Just därför jag frågar - Då MICRo väldigt gärna snor till sig ideer som fd-anställda ger dem (mig då) _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Tack! Jag är lite osäker, men Jakans bil stog brevid. Han är sponsrad av micro va? Isåfall så stog den i micros monter Edit: Castrol har sin monter mitt emot, så det måste vara micro's Mvh Daniel _________________ Daniel Gustafsson
|
||||
|
Mer bilder ----> http://www.motorsport4sale.com/sv_bi _________________ Daniel Steiner |
||||
|
Sådär nu har man varit där! Inte mkt *bling* utan blandat custat, sport och race.
Hade förmånen att sammanstråla med 3 Speedsterägare på mässan och en 4:e efter. Slimvince, Saabster , Badster och jag stodo jämte den segerrika Badsterbilen och diskuterade. Inspirerande!! ...men tjejen tyckte det var tråkigt... _________________ Torbjörn Fagerberg
A master of going faster! |
||||
|
Micro och Castrol hade väl gemensam monter?
På båda sidor om gången, det var på andra sidan gången mitt imot den rosa och Jakans röda som Micro hade försäljning. Castrol olja stod det på båda sidorna. Tog en 300 bilder så jag får nog upp någon som blev skaplig senare ikväll. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
Det är väl sådana här kopplingar Per har http://www.fluidcontrol.net/pages/mo
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
|
En hel drös bilder, en del är lite suddiga hoppas det är OK.
SSK Prisutdelning Klasskompisar i Fyndbörsen; tvåa Egeland, trea Magnusson och etta Blyberg:
Årets SSK-bild av Bengt-Åce Liljevind. Jag känner mig högst delaktig, utan den där skåneflaggade i övre högra hörnet hade nog bilden mist sin tjusning... :
Andra plats och hedersomnämnande till broder hälsing osmo Savikko:
Live-racing intill:
Historiska bilar, eller närapå. Helt underbar jagga som jag tyvärr inte hann förhöra mig om:
Trots viss konkurrens, den "schysstaste ratt" jag såg på mässan:
Härliga Healeys: Frogeye:
3000:
Focus Mk VII -73:
En "spätlese seicento" (denna rynkiga 600 hade VW-motor, pun intended ):
Vacker MGB GT (modsport) med snus under läppen:
Blandat övrigt.
SNABB! rakt fram, tyvärr inga 400 knyck i år:
Dubbelnolla är något bra i detta fall iom att det betyder dubbla SSK-mästerskap. Det påstås finnas plats för minst en till :
Snabb fransyska som kanske får tvillingsyster nästa år?:
Juniorer rattar säkert:
Både racing-glamour och skit under naglarna i SLC:s monter:
När det lutar mer än 45° släpper man ratten..... :
Lola rennt:
BMW har fått hår på bröstet:
Vetenskap och konst! :
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
|
orkade inte ta så många bilder, Tog bara lite sporadiskt. Men de va rätt skoj ändå. Trots att de va lite väl mycket dunka dunka i ett hörn =).
Kul att nån fångade KTH racing på bild, hade först tänk stå i montern där men sket i det av ren slöhet .
M1an som alla har fotat, sjuk serie egentligen.
Sjukt kort bärarm, fin kärra.
Fiiiina trattar, riktigt tuff kärra, synd att jag inte har ån bild på den, och att bilden blev suddig. Men de va så jäkla trångt, typ 30pers stod å trängdes för att se nån gammal e30 börna på film =/
Fin alfa.
Max här på forumet helt tagen av den brittiska hörnan
Alex eklöw stod och glänsde me sitt kommande stall.
Negativ camber ska de va !
Helj sjuk krängare modell 40mm stålrör. från en viper.
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
SERIÖSA KOPPLINGAR
Adel Wiggins kopplingarna säljs av Swedespeed Motorsport. www.swedespeed.se Finns även att se på mässan _________________ Christer Folkesson |
||||
|
||||
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
7555 besök totalt |