| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: VW Golf r32 - 242Hk - 4x4
|
3214 besök totalt |
|
Svensk såld 03-07-17. jag 2a ägaren. Vagnskade garanti kvar. Reg nr: UHE 221 5100 mil. Black magic pärleffekt. König sport stolar...med rump/rygg värme:-) Lädersport ratt. Skinn inredning. Airbag(fram/sida/gardin)för; förare, passagerare. Climatronic, Klimatanläggning. 100% original. 242Hk v6.(obs! ej trimmad) 6 växlad. 4motion fyrhjulsdrift.(Haldex). ABS-bromsar. ESP,elektroniskt stabiliseringsprogram. Isofix. Stöldlarm med rörelsesensor inne i bilen. Cargard T70C. EBD - Elektronisk bromskraftfördelning. ESP. Farthållare. Xenonljus. Multifunktions display. Blåtonade värmeisolerande rutor. Sänkt kaross. 20mm lägre än bas Golf, 10mm lägre än Golf v6. 18' OZ-racing original R32 hjul med Michelin. Bra däck och repfria fälgar. Mr Cap behandlad 3ggr. 'Gamma' CD-ljud anläggning med 8st högtalare.original golf extra tillbehörs stereo, skit bra ljud! Fantastisk bil. Aldrig vinter körd.(avställd) Denna bil är ej körd på bana. Pris: 235 000kr _________________ Chris Ter |
|
Får jag gissa, köpa nya R32:an?
Förresten, du hade en boxster förut va? En av mina kompisar köpte en svart i göteborg av en Christer Hällare nämligen. Jag kanske skulle höra med honom om han är intresserad av denna? _________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
|
Tja.
Det stämmer, det var Thomas som köpte den för 1,5 år sedan. Han sålde Boxstern i höstas eller snarare bytte den mot en TT Q4. Funder på att köpa Nya r32 eller byta till mig mot en Porsche 996a. Så har någon en Porsche 996a som är svensk kan jag tänka mig att ev byta. _________________ Chris Ter |
|
Nu ska vi se...
Boxster --> R32 --> nya R32 eller 996 Låt oss veta vad som fick dig att byta till R32. Gissar på utrymme. Mitt förslag = 996 o sänk kraven på utrymme Skulle heller inte tro att nya R32 är en jätteskillnad mot den gamla.
En 996 däremot är jätteskillnad
_________________ Jan Å |
|
Jo, jag var med när han provkörde TT:n.
Han köpte den för att kunna åka ifrån mig på ringen, men se där gick han nog bet.
Han är dock inne på att byta den mot en speedster nu. Edit: Gotland Ring, inte
_________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
![]() |
SÄLJES
|
3214 besök totalt |