| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder: Fabriksbesök hos Manthey Racing
|
1650 besök totalt |
|
Jag pallar inte översätta, tror ni hajar ändå
Here are pics from a recent factory visit at Manthey Racing, Nürburgring, Germany. McLaren F1 - modified for a customer.
GT3 RS
Magnesium MM2 Sport rims. 18" at 7.3 kg is world record
GM is just opposite... Z06 under testing.
Uwe Manthey lives on top
RARE pics from inside...
Carrera GT, old meets new.
Nice parking lot
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
|
Kikade in där förra hösten, man fick ingen känsla av verkstad direkt, snarare utställningshall...
McLaren F1:an stod där då också, dock med originalfälgarna.
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Jag skulle behöva bilderna med Lifeforce-loggan på i högupplösning, kan du maila dom till info@schwedenkreuz.se? Vad skulle det vara för rekord med fälgarna? |
||
|
Är det från i September? Samma bilar stod på samma ställen då, samt arbetet på den nerplockade GT3 RS'n var i samma skick.
Vikten på dessa Magnesium fälgarna är den lägsta i världen, allt enligt Manthey och BBS. Priset bör också vara rekord, tyvärr inte det lägsta... oavsett grymt vackra, men olösligt pris! _________________ Patrik Ljunggren |
||
Stämmer bra, bilderna är för mig mycket bekanta, tror jag tagit dom
_________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
Jag kallar det fabriksbesök, besök i drömfabriken... Sedan är de väl båda? Även om hela bilar á la RUF gör de inte men väl delar. _________________ Patrik Ljunggren |
||
Tillvänster om gt3an är en 908 RSR en är om det är en replika väldigt lik en originalbil.. _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
Jag vet inte, gissar på tuner. Funderade inte så länge över namvalet på tråden, men det påminner verkligen om en fabrik även om de kanske mest gör service / reparationer / trim där inne. Stämmer att Göte tagit vissa av korten ovan. Här finns fler av hans kort. Av någon anledning har databasen fått hicka, så det går inte att se sida 2 och vidare... Förbannade datorer!
http://www.rs6.com/gallery/showgalle _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
![]() |
Bilder o videos
|
1650 besök totalt |