| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder: Jag träffade Mästaren Walter Röhrl
|
2220 besök totalt |
|
Nu behöver jag inte oroa mig för is på rutan. Har två signerade isskrapor (bra timing med tanke på snöstormen i Essen) och en signerad bok av Mr. Röhrl. Tyskarna som såg boken sa "sälj den aldrig aldrig aldrig" ebay.com?
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
|
|
||
|
Erik - riktigt fränt faktiskt.
men får jag passa på att skryta lite jag med ? 1982 träffade jag samme man i Kenya under Safarirally't. Han var då fabriksförare för Opel med en Manta 400. Har bilder nånstans - skall ta fram dem. MVH/ ........Kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
Kan skryta med att ha blivit avbildad tillsammans med Stig Blomqvist, tror det var 1983 och jag var tio år...
Snygga glasögon jag hade på den tiden....
_________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||
Jag med! Samt en idolbild på Urquattron med autografen på-som jag senare klippte ur och klistrade in i ett autografblock
(Var du också i Hammarstrand och tittade på backtävling? Fast det här var iofs 1984-85 om jag inte minns helt fel) _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||
Japp, Blomqvist och Eklund har man träffat, fast på Back-SM i Åre på åttiotalet.
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
![]() |
Bilder o videos
|
2220 besök totalt |