| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 520i -89
|
505 besök totalt |
|
Säljer nu min 520 till förmån för en tjänstebil. Det är en 89ā så den är inte ny, men i väldigt bra ordning för att vara så gammal. Har rullat strax över 22000 mil. Invändigt nästan perfekt. Väldigt bra historik som kan mailas över vid intresse + även andra bilder. Mycket kvitton och dokumentation finns. 9 ägare inkl. mig och bilhandlare. Ljusgrå metallic Taklucka Löstagbart drag (2004) Manuell M-ratt Centrallås 4st vinterdäck på plåtfälg (håller nog bara en vinter till) 4st sommardäck (bra) på original 15" alu fälg. Nytt batteri (2005-11) Textilmattor + gummimattor Pioneer MP3/CD spelare + bättre högtalare Det som skall göras på en bil som denna är gjort tex: -oljeservicerna är gjorda -Kamremsbytena är skötta -Vattenpumpen är bytt -Div remmar -Bra sommardäck runt om -Nya bromsskivor runt om -Nya belägg runt om -Bytt 4st stag i framvagnen mot glapp (krängningshämmarna samt p-änderna) -Bytt lite bussningar i bakvagnen -Bytt ALLA bromsrör! -Bytt stötdämpare fram & bak -Mellan & Bakre ljuddämpare bytt för ca 2 år sedan. Rost: Rost under bilen finns ej vad jag vet, men mitt fram på huven är det ett litet rostangrepp som är bättringsmålat, likaså under tanklocket & på vänster framskärm. Inget som syns på bilder, men för petiga finns dem där. (original sprayfärg följer med) Det som finns kvar att åtgärda är att byta batteri i serviceindikatorn (batteri följer med) samt att sätta i ny låskolv till bakluckan. (100:- på skroten) Som du förstår så är detta en bil i gott skick, det som brukar hända är bytt & nytt så det är bara att tuta & köra flera tusen mil till. observera att fälgarna på bilden (16" alu + splitt nya vinterdäck ej följer med på utsatt pris) Snälla, hör inte av er om ni inte är seriöst intresserade. Pris: 16000 kr _________________ Patrik Skoog |
![]() |
SÄLJES
|
505 besök totalt |