Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
624 besök totalt |
SLC Race på Karlskoga 25-27 April
Snart är det dags för en massa människor härifrån att bege sig till Karlskoga för att se/delta i årets första tävling i Svensk Racing, Ja SLC är först ut som vanligt ![]() Bland annat så kommer ni få se Forumchefen Magnus göra debut i Stötdämparexpertens lilla shoppingvagn... (typ... golf, bakhjulsdrift, +300hk) och DUDE göra debut i TRM's gamla snikna Volvo ![]() Dessutom så är det flera trevliga personer härifrån som anmält sig som frivilliga till att hjälpa till som funktionärer (butterfly,Mäkinen,Wallebom mfl) och om det är någon mer som är sugen att hjälpa till EN eller FLERA dagar så har vi behov för en 5-8st till. Vi står för alla resekostnader osv men kontakta mig på 08 591 470 70 så kan jag berätta mera. Bästa utkiksplatsen för att se race är på en postering ![]() |
||
Re: SLC Race på Karlskoga 25-27 April
Har själv säsongspremiär på Anderstorp på Söndag med Magnus J, Rikard C mfl.. ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
jag kommer inte till start i första loppet utan spar mig till kullen 9-11maj. sen blir det ett hopp fram till karlskoga i augusti med avslutning för min del, på anderstorp i september.
men ev kommer jag och sprider glada hejarop på söndag, om inget oförutsett inträffar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
624 besök totalt |