| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Polaren kör två Laguna Seca varvs med sin 928S4
|
1323 besök totalt |
|
Jag saknar verkligen CA just nu, polaren Dennis Kao postade detta på Rennlist med videonlänk. Det är ganska lätt att se var de har ljudmätning för dagen. [QUOTE=Dennis K]I got a chance to run an open track day at Laguna Seca yesterday. The morning sessions were dry which allowed everyone to get some good runs but there was torrential rain in the afternoon and most folks left. I stayed the whole day to just get more experience in wet conditions. The car ran beautifully though slightly oversteer-y due to the conditions and my relatively narrow (295/30/18!) rear tires. All in all, a great day & I really felt fortunate to be able to take a nicely tuned 928 out to a world famous track like Laguna. It's kind of like being a golf fan and getting to play a round at Pebble Beach or playing your league softball game at Fenway. That said, here's some in-car footage which kind of summarizes the fun and the frustration of Laguna Seca. Fun - the track itself, with all the uphill, downhill, tight turns and long straights. Frustration - dealing with the sound police. By county mandate, we weren't allowed to exceed 92 dB as measured from a booth about 50 ft. from the track between Turns 5 & 6. You'll see me playing with a BMW E36 for a couple laps but you'll see both of us backing off (me shifting from 3rd to 5th, him idling) as we go by the sound police. At the end of the video we both get blown off by a stock Mazda Protege(!) on that straight. The video ends a little abruptly as I ran out of tape, but I can tell you we both never made it around that Mazda because the checkered flag came out on that lap. 2-1/2 laps of Laguna Seca (36 MB)[/QUOTE] _________________ Anders Hansson |
||
|
Ahh mycket härlig video!!
Hur pass vanligt är det med körning för allmänheten/klubbar på laguna seca? Någon gång i mitt liv måste jag prova på att köra på den banan - den hör till i toppen av min favorittopplista över räserbanor i världen! Jag måste passa på att besöka banan nästa kalifornienvistelse.. Vill du ha hjälp med bagageväskorna på väg hem från kalifornien i mellandagarna Anders?
|
||
Bara att åka ner o kika på banan skulle vara tillräckligt för att jag skulle vara nöjd Men den resan får komma en annan gång i framtiden - jag tror jag inte kommer här hemifrån förrän köksrenoveringen i lägenheten är klar Så jag hoppas du iaf får hjälp att bära våra tunga turboaggregat till flygplatsen där borta
|
||
|
Ja det är en härlig bana, jag har sett både ALMS och Monterey Historics där. Vi på NASA hyr den men dom har så tuffa regler på avgas ljud 86db tror jag det är om man inte betalar $10000 extra för en av dom 5 eller 6 helger dom har för obegränsat avgas ljud.
Här är våra Nor Cal datum, * January 21-22 Mazda Raceway Laguna Seca (HPDE only) February 4-5 Infineon Raceway March 11-12 Thunderhill Raceway April 1-2 Thunderhill Raceway April 19 Thunderhill Raceway (Mid-week; HPDE 2,3, & 4) April 29-30 Infineon Raceway May 10 Thunderhill Raceway (Mid-week; HPDE 2,3, & 4 May 27-28 Thunderhill Raceway June 24-25 Reno-Fernley Raceway June 28 Thunderhill (Mid-week; HPDE 2,3, & 4) July 21 Thunderhill (Mid-week; HPDE 2,3, & 4) August 12-13 Thunderhill Raceway September 9-10 Infineon Raceway (HPDE only) September 11-17 Mid ohio (Nationals) September 21 Thunderhill Raceway (Mid-week; HPDE 2,3, & 4) october 7-8 Infineon Raceway oct 28-29 Infineon Raceway (PRC only oct 26 Thunderhill Raceway (Mid-week; HPDE 2,3, & 4) November 11-12 Thunderhill Raceway December 1-3 Thunderhill Raceway (25 Hour) _________________ -Peder Bäckman- Fiat 500 Abarth 2013 US |
||
![]() |
Bilder o videos
|
1323 besök totalt |