| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Service av brembo-ok i sthlm
|
1813 besök totalt |
|
Vem är duktig på brembo-ok i sthlm området? Jag tror kolvarna kärvar lite och tänkte att det kan vara värda en genomgång när bilen nu ändå står still för vintern. Är inte så jättesugen på att lämna in dem till Fiat. oken är 4kolvs sittande på en Fiat Coupé 20VT, dem är 6år gamla och har färdats ca 4000mil. _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||||
|
Bil och Industribroms ngnstan i Stockholm hjälpte mig med reservdelar till Porsche brembo-ok för några år sedan. Kostade ca en tjugondel av vad Porschecenter vill ha. PC har det facila priset av ca 500 kr per kolv för en renoveringssats, 2x4 kolvar till framoken.....
_________________ Pär Hylander |
||||
http://www.gulasidorna.se/query?what Tack för tipset, jag skall slå dem en signal. _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||||
Det är inte dessa du menar?? (sökte och hitta inga andra)
Bil o. Industribroms, TS Lastg. 3 25464 HELSINGBORG 042-29 73 10 Sökord Bromsbackar, Bromsdelar, Bromsok, Bromsskivor _________________
Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
det är 2 olika firmor med samma namn !! gör samma saker med i stort sett, men som sagt olika firmor ! _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1813 besök totalt |