| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: A-Ascona 1.6S -75
|
1059 besök totalt |
|
Nu har jag bestämmt mig att testa marknaden för denna klenod. Bilen är obesiktad men det bör inte vara några som helst problem med en besiktning då bromsar o allt funkar som det skall.
Prisbilden är 10 000 som den står. Bilen har dom fälgarna som sitter på bilderna plus en uppsättning vinterdäck med dubb. Den är skattebefriad och bess vartannat år, enda orsaken till att jag inte besikatat den är att tummen sitter fast därbak
ALDRIG suttit stereo i den, överdragsklädsel sitter det ifram. Seriösa köpare ringer dagtid, bilen är i bra orginalskick, dock rost i skärmar fram, inget allvarligt men jag påpekar det. 0704-971304 Bilen finns på Öckerö i Göteborgs norra skärgård. _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
|
Annons
Prova på resultatservice där kollar Finnar o Normän jag kunde nog ha sålt ett tiotal när jag annonserade ut min kaross där. _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
![]() |
SÄLJES
|
1059 besök totalt |