| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Tappade hakan...
|
3645 besök totalt |
|
Tappade hakan...
Ja, här sitter jag med ett riktigt "bajsätarleende" och dräggel hängande ur mungipan... http://media.putfile.com/cam4 observera ljudet på den gamla DTM-mercan, hur F3000-bilen inte gör ett släpp genom kurvkombinationen mm mm.....sevärt!
_________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||||
|
|
||||
|
Ser så fränt ut!
Personligen gillar jag Deltan, viner och tjuter och verkar inte så lätt att kontrollera...*s* Andra aspekten är väl säkerhet... formelbilen på slutet hade inte varit roligt att åka av med där! Det tar nog ett tag innan SBF tillåter dylika arrangemang.... men modiga grabbar (och ev tjejer) är det! // Magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes!
|
||||
|
|
||||
|
Fruktansvärt snabba bilar, den där F3000 eller vad det var ju direkt hälsovådlig, både för föraren och den som kollar på filmklipppet
.
Jag tycker mig se en vinröd "Europa" i början också, trevligt.
I England verkar det mesta vara tillåtet i backtävling. _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||
|
_________________ Daniel Runn Mappad för E85 - Twin TURBO Project Started... Black Pontiac Trans Am WS.7 www.ws7.se |
||||
Med kompressor OCH turbo blir det lätt ett magiskt läte
_________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||
|
Re: Tappade hakan...
Det kan vara svårt att definiera, men uppträder oftast i samband med ett överdrivet intagande av rusdrycker. Dock ej i detta fall...
_________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||||
|
Helt otroligt med dom där formelbilarna, man tror (hoppas)nästan dom snabbspelar filmen. Släng er i väggen med fimer som GetAway Sthlm, det här är riktiga "japaner"
_________________ Kristoffer Dahlvik BMW 320dT -10 M-sport |
||||
|
gick ju undan emellanåt, helt sjukt på de vägarna snacka om att förarna har koll på läget
|
||||
|
Appropå tappa hakan!
http://testudladry.free.fr/jcc_video Sjukt vad den går denna bil !
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
det är ju för typsikt, här sitter jag hos en kompis med snabbt bredband och ska titta på dessa filmer...
Men vad händer?INGET LJUD!!! JAg som hade tänkt lyssna på den vackra mercedes-melodin, men men... Bara att bryta ihop och komma igen..
_________________ Olle Erixon |
||||
![]() |
Bilder o videos
Tappade hakan...
|
3645 besök totalt |