Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW Z3 M coupé färdig för Roadsport A
1653 besök totalt
Lockarpsgokart.se
Svedala
Här sen Feb 2005

Trådstartare
S: BMW Z3 M coupé färdig för Roadsport A

Har min M coupé till försäljning p.g.a nya projekt. Säljer med en tår i ögat och kommer säkert at ångra mig när denna klassiker blir svår att få tag på. Den är i mycket fint skick och jag är tredje ägaren. Haft den i snart tre år. Rullat endats 6800 mil. Nogrannt omhändertagen och aldrig kallvarvad. Den är ett kap för den som vill köra lite klubbtävlingar som jag gjort det senaste året. Bilen går otroligt snabbt efter de justeringar som gjorts. Bilen säljs givetvis med alla original delar till. Följande godis finns på bilen.
*Koni justerbara dämpare
*H&R fjädrar
*H&R justerbara kränghämmare fram och bak
*Performance friction halvflytande skivor fram största möjliga (inte billiga men bäst)
*Brembo största fyrkolv som går in på 17"
*Pagid belägg bak
*H&R tvärstag i aluminium
*M3 E30 bussningar framvagn ca 3 grader camber
*Sparco Pro 2000 stolar
*Sparco 6-ounkt bälte
*fyrpunktsbälte passagerare
*Sparco fönsternät
*K&N filter
*Bogserögla fram och bak
*Helt nya Toyo racingdäck runt om
*Extra uppsättning bakfälgar

Har säkert glömt något. Leveras helt nyservad och polerad. Aldrig krockad.

Bilen har AC, cd-växlare utöver vanlig utrustning.

Pris 250.000:- ej prutbart. Delar för ca 65.000:- Se bilen under våra banåkabilar. M coupé Roadsport A.
Bästa varvtid på Knutstorp. 1.07! Med halvdanna däck.

Ring Petter på 0704-539080

Slåtte
Här sen Nov 2002

Är den lättad något invändigt eller utvändigt?

Verkar vara en fin bil, nu ska vi räkna på pengarna...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Johan Dahl
Värnamo (Bor)
Här sen Maj 2004

Det är ju själva faen att jag redan köpt en M-coupe...
Tycker inte du ska sälja den Petter, du kommer ångra dig !! och den är så jäkla fräsch!!!
Vad är det nya för projekt ?

Svedala
Här sen Feb 2005

Trådstartare
Nya projekt och platsbrist!!!

Hej Grabbar! Kolla min bil på våra banåkarbilar så får du se mitt nya projekt Johan. Vad det gäller lättning så har jag inte velat riva i denna fina originalbil. Det enda som gjorts inuti bilen är att original dörrsidorna har plockats bort och ersatts med durkaluminium eftersom det var omöjligt att få plats med Sparcostolarna eftersom de har djupa axelvingar. Vill man så kan man nog med enkla medel ta bort ca 100 kg i form av ac aggregat, kondensor, innerskärmar, lättare avgassystem o.s.v men så långt har jag inte kommit. Idén har varit att komma i en originalbil till klubbtävlingar och överraska riktiga raceputtar . Jag är mycket ångerfull över att sälja den men jag har bara en garageplats och nya projekt hägrar alltid men en kvickare och roligare banbil för under halvmiljonen finns knappast. Vanliga Porschar står still utom gt3 rs och supercup som har ungefär samma prestanda men har man råd med en sådan så är det bara att gratulera. Kort sagt en grym vagn som kommer bli en legend i BMW:s historia. Min filosofi är dock att sinnet inte mår bra av att ha grejor bara för ägandets skull utan för att man ska söka upplevelsen i att använda och ha kul med sina saker. Därför kommer en lycklig snubbe få chansen att skaffa en nyckelfärdig Roadsport A bil för rätt peng. /Petter

Lomma
Här sen Jan 2003

Varvtiden var 1.07.7

Tack för igår å lycka till med försäljningen

Vi hörs!

/Björn

Porsche 944 TURBO
Citera
Lockarpsgokart.se
Svedala
Här sen Feb 2005

Trådstartare