| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Morbror har satt ny standard på julpyntandet i området!
|
1656 besök totalt |
|
OBS. bilen är till salu. Så om nån har lust att befria mig från åsynen av aset så är jag glad. Är en dodge, dubbelpickup. Modell renoveringsobjekt. _________________ Michael Vallinder "Fast is when munching the throttle is just plain scary..." |
original Z50 med Jordan Kylare från Japan, samt 2 st Gokart motorer
Nu snackar vi julpynt _________________ Andreas Tysk Ford Anglia-52 Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
|
Pm funktionen funkar inte.
Postar ett mess här istället som egentligen skulle skickas via PM. Den är bra trött
Är nån slags dodge pickup, vet inte vad de heter eller så. Det är min morbrors pickis å han vill väll egentligen inte sälja den men det är dags nu. Har stått sådär i snart 10 år utan att användas. Så med lite mild övertalning så går det nog. Motorn är nån värre version, orig fortfarande men nån slags fet modell. Automatlådan har ingen back. den är trasig på nåt sätt. Inrednignn är trött och karossen likaså. Den gick att köra för nåt år sen, men nu senast så verkade nån nål i förgasaren ha fastnat för den gick inte själv via förgasaren, bara på den soppan man hade pytsat i insuget. Ja, renoveringsobjekt modell grande. Bjud om du vill Så ska jag se om morbror låter sig övertalas.
Bifogar lite bilder. Inredningspaneler osv finns, bara att allt kanske inte är monterat i dagsläget.
_________________ Michael Vallinder "Fast is when munching the throttle is just plain scary..." |
![]() |
Bilder o videos
|
1656 besök totalt |