| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 318is-delar!
|
6 besök senaste veckan (2662 totalt) |
|
Nya strålkastare i kartong till BMW 318is -91. Pris: 4500 kr Störtbur till BMW 318is-91, från Gunnarsjö svets & smide. Pris 4200 kr Komplett motorrenoveringssats till BMW 318is-91. Pris: 5500 kr. Maila eller ring för mer info/bilder!" per27@hotmail.com 0701-560395 eller 0762-745269 _________________ henna ekola |
||
Jag fick ge 4200kr med frakt så jag säljer den för det och betalar frakten,fall du vill ha den!? Jag säljer inte en bur för 2500kr då har jag gjort en förlust på 1700kr för att den har stått i en hall i 2månader och ej öppnad! Så den går för 4200kr och är ej prutbar!! Mvh pär j _________________ pär johansson |
||
|
Pär, om du drar ner på användandet av "!" så blir det lite trevligare ton i dina inlägg.
Nu tror jag inte att du egentligen är > på ngn, men bara som ett tips.
Sen att saker man köp och inte behöver eller blivit fel...man får nog inse det sura i att ska man bli av med sakerna så måste man ha ngt extra att locka kunderna med. Oftast ett lägre pris...för annars kan man ju likaväl köpa hos leverantören. Din lagersats hade varit klart intressant, men jag tror jag ger mindre på BMW för samma saker... (Vet ju inte exakt vad som ingår.)
|
||
Det ingår packningar kolvringar,vevlager ramlager och ventiltätningar och en del annat i den sattsen! Ja får väll säga så här jag är inte så agr som jag skriver men jag vill i alla fall ha 3000kr för buren så jag vet att jag får bita i det sura äpplet! Vet du föresten någon som har ett stort isug till en golf gti 16v liggande, som vill bli av med de? I så fall hade jag varit tacksam! och jafg låvar att skriva lite snällare nästa gång och försöka med bättre ord val! Jag ber om ursäkt för att jag är dålig på att förklara mig! Mvh pär j _________________ pär johansson |
||
Du vet föresten ingen som har bur till en golf 2a som man kan byta mot då, det hade jag kunnat tänka mig också, men det är bara fall du vet någon som har? Ursäkta att jag lät otrevlig men det var inte meningen, men jag kan stäka mig till 3000kr, låter det bra? Hoppas att jag skrev bättre nu! Jag har dysleksid så jag har problem att hitta rätt ord till meningarna! Men jag hoppas att du gotar ursäkten? Mvh pär j _________________ pär johansson |
||
|
Ingen fara som så alltså.
Men avslutar man många meningar med "!" iztället för punkt blir det en annan kraft i det hela...på ngt sätt.
Dysleksi är inte kul. En av rejsas flitigaste kunskapspridare, Fuling, lider ju oxå av denna felkoppling bland synapser. Men låt dig inte nedslås, ju fler inlägg du skriver ju bättre blir man på att hitta ord bla. Hoppas du inte tyckte jag var allt för petig, för det var inte fallet. Bara små tips på hur tonen förändras lite och hur du slipper sitta med alla grejjerna flera jular framöver.
Insug till en Golf... Du är inte sugen på sepparata spjäll istället?!
Har ett set liggandes som troligen kan passa. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=24797 |
||
|
Andreas: Passar spjällen till en Golf gti 16V då? Hur gör man då och hur mkt ska du ha för dem i så fall?
Hur fungerar separata spjäll egentligen i förhållande till vanligt insug? Kan man ha kvar det mekaniska insprutet? Får man bättre prestanda i bilen med spjäll? Jag är tacksam för all hjälp o tips jag kan få från alla!! _________________ pär johansson |
||
|
Re: S: BMW 318is-delar!
Strålkastarna kostar nu 3000kr.. Och motorrenoveringssatsen 3000 kr.. Som hittat!!!!
_________________ pär johansson |
||
![]() |
SÄLJES
|
6 besök senaste veckan (2662 totalt) |