| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Garageplats i Norra Skåne sökes!
|
1420 besök totalt |
|
Söker efter en garageplats med mek möjligheter i Ängelholm med omnejd. Delar gärna utrymme med andra entusiaster.
Maila eller ring! Stefan200sx@yahoo.se 0707-336396 Mvh Stefan |
|
Lennart Bengtson på http://www.02-depan.se i Kågeröd kan kanske hjälpa dig!
|
|
|
|
|
|
Här finns det en till som är intresserad av garageplats. Är vi så många att vi kan hyra något större tillsammans?
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
|
Har en god vän som är på gång att köpa en gård i Ljungbyhed
i nv-skåne (F5 låg bla där) hela gården skall byggas om till garageplatser/mekplatser - vatten värme billyft el, allt kommer finnas.. för uthyrning - skicka PM till mig så vidarebeodrar jag er till han. Han kommer inte att bo där - utan bara hyra ut det till folk som mekar. Ej till företag dock - som jag förstått det ! detta är privat o inget företag heller. MVH/ ........kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
|
Finns många oseriösa folk som mestadels snackar har jag kommit fram till efter att jag varit o kollat på ett par ställen.
Men om andra seriösa folk är intresserade så är jag gärna med och hyr en större lokal. Ser det bara possitivt att vara flera! /Stefan |
![]() |
SÄLJES
|
1420 besök totalt |