| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
997 GT3
|
2139 besök totalt |
|
Väldigt stor skillnad mot den hemskt överstylade turbo-modellen man kunde se bilder på för ett tag sedan.
Så här ska ju en 911 se ut enligt mig. Att den är bra att köra behöver man nog inte heller oroa sig för. _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||
|
Photoshop någon?
Titta på första bilden, frontläppen har en mer orangetonig färg än resten av bilen...fast det kanske kan bli så när man fotar
Titta på andra bilden, titta på frontläppen...nu är det helt plötsligt vitt där? Fälgarna ser väldigt inklippta ut också
En sak är jag dock säker på, och det är att Porsche kommer lyckas med GT3 ännu en gång och göra den till en fantastisk körmaskin! |
||
Instämmer med dig oscar. Jag tycker Porsche alltid lyckas med göra bilar, dock inte backspoilers på de nyare verisionerna =) mvh |
||
|
Hur kan man sabba hela fronten med att trycka dit en nummerplåt på det där sättet?
_________________ Daniel Runn Mappad för E85 - Twin TURBO Project Started... Black Pontiac Trans Am WS.7 www.ws7.se |
||
Precis vad jag tänkte.. Den som skruvat dit den rätt in i plasten borde
|
||
|
aerokit??
fronten ser ut precis som aerokittet som finns till vanliga 997. längtar givet vis till man kan få provköra nya gt3 och turbon men vet i tusan om inte dom bilderna var något hopakok hemma i datorrummet. håller med föregående talare givet att nya gt3 kommer att bli en tok fin kör maskin. mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||
|
Här finns fler bilder: http://www.pistonheads.com/porsche/default.asp?storyId=12840
/ola _________________ Ola Leufvenmark ---------------- Renault Megane RS225 - 2008 |
||
![]() |
Bilder o videos
997 GT3
|
2139 besök totalt |