| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Var kan man köpa bromsluftare vacuum-sug?
|
6188 besök totalt |
|
Har på letat men inte hittat en bra vacuumluftare, hittade en i Racecar engineering nyligen dock. Den ser ut så här:
Har använt denna typ på mitt förra jobb, och vill ha tag i en till mig själv nu. Någon som känner till nån svensk firma som säljer såna här? _________________ Mvh He nr ik Tj ul an der Opel Ascona A 16v |
||
|
|
||
|
Re: Var kan man köpa bromsluftare vacuum-sug?
Nästan 100 på att de har den på Autoexperten. Själv tycker jag inte om den för man ser inte om man får ut luft och det är svårt att dra nåt om det är helt tomt i rören. Föredrar de där man sätter tryck i själva behållaren. _________________ Daniel Steiner |
||
|
själv har jag en med rött handtag och vit behållare har funkat bra för mig. en och annan saab koppling har man ju luftat
|
||
|
Harald Nyborg har.. dom kallar den dock för typ oljesug eller något sådant..
har en sådan på mitt gamla jobb (mc mekaniker) och den är helt underbart bra!! _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
|
||
Låter som en duglig budgetlösning!
249:- va inte dyrt alls. Tackar för tipset. _________________ Mvh He nr ik Tj ul an der Opel Ascona A 16v |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
6188 besök totalt |