| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Bruksbil för ca 30kkr
|
6022 besök totalt |
|
|
||||||
Nää, Dude fick mig på bättre tankar
Det var något snack om "bättre utgångsmatterial för banbil", jag vet inte riktigt om jag förstod honom dock. Finns det någon bättre och mer rejsanpassad bil standard än en Seat Cordoba?
|
||||||
OK... Men tyvärr så passar jag nog på den... _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||||
|
Jag har en avställd men besiktigad BMW 320i E36 i garaget
Diamantsvart och utrustad med bland annat helskinn och nymonterat larm. Har tänkt göra iordning den och sälja för 30k, det som ska göras iordning är montera nya fronten (MDS M3 kopia) _________________ Joakim Karlsson |
||||||
Klima...!? _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
|
Jodå... men jag tror inte att jag blir så poppis hemma då
. Annars så har jag nog funderat på 924 eller 944NA. Måste vara riktigt trevliga vintervagnar _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||||
|
Re: K: Bruksbil för ca 30kkr
Porsche 944 N/A Ska man verkligen behöva tala om ngt så självklart för dig?
Edit, du hade ju kommit på det själv!!
_________________ Pär Hylander |
||||||
Ja, i april ungefär (har den som bruks nu i vinter, den driver ju på rätt hjul!) http://www.944sverige.com/forum/view om ni bara är två så är argumentet att den har större skuff än en 855 och lägre driftkostnader samt oändligt mycket roligare. Några få tusingar till och den är din, det är en 85/2 _________________ Pär Hylander |
||||||
|
Så här går diskutionen i Katrineholm nu,
Jag -Jag rådfrågade på rejsa vad vi ska köpa för bil .
Camilla - Det var just rätt folk att fråga !
- Vad sade dom att vi ska ha då? Jag -En sån här Canilla - Sade du åt honom att ställa barnet framför bilen > ...
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||||
|
Får väl citera mig själv ;-)
_________________ Pär Hylander |
||||||
|
Min Hyundai är till salu.
En röd Elantra kombi, mycket barnvänlig och flickvänsvänlig med...
Vill ha 24' för den Finns med nånstans här på Rejsa under köp o sälj. Sök på Hyundai så hittar du den säkert |
||||||
|
Lite dyrare än 30kkr men en trevlig bil:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Janne Jörgensen *Linköping* |
||||||
![]() |
SÄLJES
K: Bruksbil för ca 30kkr
|
6022 besök totalt |