| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Gatgodkända R-däck 205/50-15 alt 195/55-15(till 7"fälg)
|
1388 besök totalt |
|
K: Gatgodkända R-däck 205/50-15 alt 195/55-15(till 7"f
Helst nya fast bättre beg är även intresant. 1 uppsättning eller 2 om det skulle vara fint pris. mvh Anton Ekman. maila gärna anton.ekman@gmail.com _________________ Anton Ekman Ducati Monster S2R1000 -07 Alfa Romeo GTV -82 |
||
|
De är inte alls direkt slitna, gått på en Vectra GT16v på Kinnekulle och på Gelleråsen, inte mer. De finns i Jönköping nu och vilken modell (och kanske nån bild på dem) ska nog gå att fixa fram imorgon.
Det är polarns däck, så jag ska se vad han säger om dem! _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||
|
Varför är det noga med E-märkningen
Kör du i nån klass där det krävs sådana? om det är för att dom ska vara godkända för gata, så går det lika bra utan E-märkning. Gör en sökning här på rejsa _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Ursäka att jag inte har fotat dem ännu, men det är iaf R881:or i dimensin 205/55 R15 som tidigare sagt. Mönsterfotning får ske imorgon, är ju så mycket annars som ska göras kring jul
_________________ Fredrik Boivie
||
Inte på slitaget tyvärr..
(men du har helt rätt i vad du menar! God fortsättning.. )
Priset sa han 2500 för uppsättningen, den är i bra skick vilket bör kunna ses imorgon. _________________ Fredrik Boivie
||
|
Bilddags!
Som synes så är det lite överflödigt gummi på däcken, men mönstret är som man även ser riktigt bra. (Tycker jag iaf).
samt nu alla fyra däck:
Alla bilder, klicka 2 ggr för att se dem i större storlek! http://figgz.mine.nu/till_salu/r881/ _________________ Fredrik Boivie
||
![]() |
SÄLJES
K: Gatgodkända R-däck 205/50-15 alt 195/55-15(till 7"fälg)
|
1388 besök totalt |