| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW m535 -87
|
912 besök totalt |
|
S: Bmw m535 -87
Hejsan! tänkte kolla ert intresse på min bil. Alpinevit m535 ifrån 1987 med 17300 på mätaren! Har massa besiktningspapper på den och ifrån service, servicebok och instruktionsbok finns, välservad fram till 14500 (tror ja) och nu har ja bytt olja filter, växellåde olja och bakaxelolja. * Alla oljor nya, motor delsyntet (samt filter), växellåda redline mtl, bakaxel redline 75W90. * All el funkar så vitt ja vet, utrustad med eltaklucka och elspeglar, Checkpanel funkar alla lampor i. * Däcken e helt okej, framdäcken börjar bli relativt dåliga. fina bakdäck, de ingår även 4 st andra däck som e bättre. ( runt 5/6 mm ) * Fälgarna e lite dåliga men duger enligt mig, dock inte kantstötta men lite lacksläpp och nått skrapmärke * Inredningen e fin dock förarstolen sliten på de vanliga stället... men de förstör jue inte körglädjen? * Har nya silentblock bussningar liggandes. * Ska köpa ett nytt mätarhus så varvmätaren funkar åxå (annars kostar dem inte så värst mkt) * Abs lampan lyser lite ibland, tror de e skit på kransarna eller nått glapp till nån givare? har inte riktigt kollat upp de. * Fläkten funkar, dock kommer de bara varmluft på vindrutan men om man drar på fullt så blir de varmt ändå! Ja kan inte komma på mer. den e i bra bruksskick, ingen pärla men en lack och lite småfixs så e den riktigt fin. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Pris? ja har ingen aning! ge mig ett bud så får ja se ifall ja gillar de. säljs oskattad obes. bilen står i Stockholm järfälla. Mvh oliver fosterlandzvakt@hotmail.com 0762344024 _________________ Mvh Oliver Kraigher Bjuhr BMW m5 e39 -00 |
![]() |
SÄLJES
S: BMW m535 -87
|
912 besök totalt |