Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1362 besök totalt |
Dagge Hogsten på ringen?
Någon som vet vart man kan tanka hem filmsnutten där Dagge Hogsten kör ett varv på ringen med en M3-E36? Vill minnas att det var ett inslag i Kanal5's Motorjournalen. _________________ Tomas Johansson |
||
Den finns på VHS hemma hos mig i Ängelholm Skåne, om den inte dyker upp digitalt någonstans så får du gärna låna den vid tillfälle
/ John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||
Jag har också det varvet på VHS.
![]() Var i kontakt med D Hogsten genom mail, och fick lite information av honom hur fort han hade kört runt ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Se där, han var med andra ord en rutinerad ringräv redan när du var där första gången... ![]() _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||
Av den video som det talas om kan jag bara säga: K-R-A-M-P-A-K-T-I-G-T ![]() Jag har också en VHS kopia i gömmorna och om jag minns rätt så försöker han kommentera sin körning "live" och det är uppenbart att koncentrationen är stor på körningen! (Därmed inte sagt att jag själv skulle ha varit mer avslappnad i samma sits). _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1362 besök totalt |