Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4325 besök totalt |
Asch...då är det inte långt från att sätta några servomotorer extra och styra den där runda kringlan och pedaler. Föraren kan göra korrigeringar om man måste köra om någon typ. Vi kan låta Airbus bygga bilen ![]() _________________ G o r a n A m c o f f |
||||
Hade visst en bild på detta skevroder a la' Porsche... ![]() _________________ ![]() Michael Stadig --BBDB-- ![]() Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||||
|
||||
skönt att veta att minnet ännu inte sviker trots att man fyllt gubbe... ![]() _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||
Ingen som har en bild på den där vingen från sidan?
OT - Tror jag ska adoptera det utrycket och ha det i beredskap till nästa gång jag känner mig tjatig om allt lull-lull som bilfabrikanterna tvingar in i bilar av idag - "rena rama airbus" osv... ![]() _________________ Mvh // Niklas L |
||||
Tack!
![]() Blev visst lite väl hårda ord i förra inlägget... ![]() ![]() ![]() _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||
Jo erfarnheterna av det där som blev OT är nog rejält mycket större i Sverige än erfarenheterna av Porsche 908 aerodynamiska lösningar
![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4325 besök totalt |