Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (19137 totalt) |
|
||||||
Suveräna bilder!
Så Alexandra var där också (och Jonas då också förstås)? Kul! och ja, OJ vad jag skulle passa ihop med en Aston, särskilt en toppmodell som Vanquish! Nästa år MÅSTE jag övertyga min arbetsgivare om lämpligheten i att jag åker dit. Syntes det någonting av Öhlins överhuvudtaget? |
||||||
Jag såg inget av dom på själva mässan. Inge monter eller nåt sånt öht. Men på skavsta innan avfärd så hade du ju tydligen spioner utsända.. ![]() EDIT: Ja paret Jarlmark var där. Lite kul det också.. Vi svänger in på parkeringen (större än störst i flera sektioner och labyrinter) ställer bilen på en bra plats och hoppar ur. Då ser vi att vi parkerat på rutan bredvid Jonas och Alexandra. Vad är oddsen för det om man tänker efter lite? ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
och var är min avatarbild? Jag bara frågar?
Det är få förunnat att kunna få 100+ flickorna (de i fälgmärkets monter alltså...) att fnittra så som de gjorde åt mig ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
ooookej här kommer mina från public ...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() har 2 små små filmer men ingenstans o lägga upp ![]() _________________ Andreas Tysk Ford Anglia-52 Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||||||
Öhlins hade en monter. Den stod nere vid den svindyra simulatorn om jag inte minns fel.
och apropå simulatorn kan ni läsa mer om den på http://www.brdsim.com/index.html Rätt ok grejor, men lite dyra... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Många... ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Du får väl leta ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Hinner nog lägga upp ett par bilder till innan chefen slänger ut mig:
![]() Jag har alltid föredragit racing framför rallybilar. Men Stratosen är OK i båda fallen. ![]() En bild till på Anders favvo-Jagga. ![]() Det fanns VERKLIGEN många olika sportvagnsprototyper att välja på. Men jag vet inte med mig att jag såg någon "riktig" LMP1 eller LMP2-bil. I huvud taget var det rätt få internationella bilar på plats. ![]() Lite billigare mittmotorkoncept. Det körs en enbilsserie med dessa, och en komplett bil kan hittas för £3000. ![]() Mmmmm, Chevron B16. Synd att de som finns här i landet så sällan syns på våra banor. ![]() Nån gång i mitt liv skall jag ha en äppelgrön räserbil. Det behöver inte vara en Mosler, men det får gärna vara det. ![]() Panoz. ![]() Jaguar D-type. Att det är den nya XK-n som skymtar i bakgrunden tänkte jag inte på förrän på flyget hem. Som sagt, det var för mycket ibland... ![]() Ginetta. Kostade visst £15-16k för en raceklar bil. ![]() Jag tror de flesta skulle flytta på sig när man kom ikapp... Fast Maybachen var bara en showbil. Skanade t.o.m. bromsar. ![]() Sportbilen Anton inte kunde identifiera är en Ligier. ![]() Vilken modell är det på Lotusen? ![]() och så en Kraniel-bil. ![]() Ett av de bättre marknadsknepen jag såg var att placera den här Lolan mitt i en kaffeservering. Den drog folk... ![]() Tillåt mig presentera världens stabilaste ventilkåpa. Varför? Jo, för att kunna nyttja den som motorfäste. Självklart, eller hur? ![]() Låt mig se, hur många BRM V16 kan det finnas i världen? 5-6 stycken kanske? Så varför gör man en ny vev till en sån? Antagligen av samma anledning som 90 procent av prylarna som låg i alla montrar: För at man kan, och för att ha något häftigt att visa upp. ![]() och så en RSR som avslutning. För idag alltså, jag har mycket mer. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Det stämde förutom blinkersen och vingen... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (19137 totalt) |