| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: MIGSVETS
|
2605 besök totalt |
|
KEMPI 250 profssvets perfekt för den som vill svetsa tunplåt och grövre typ bågar. Mycket bra skick har varit unterhålls vets på ett FFV företag. Pris= bud ( jag var tvungen att köpa två därför avytrar jag en, inga problem om du vill provsvetsa) _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
||
|
Re: S: MIGSVETS
Hejsan, Jag får inte iväg något Pm/mail till dig. Är intresserad men har några frågor. Kan du maila mig? akaarle@yahoo.com /Anders |
||
|
tjena per
Jag behöver svetsa lite på kärran skicka gärna mail med prisbild mm till joakimkarlsson@home.se
_________________ Joakim Karlsson |
||
|
TESTAD
Nu är svetsen testad och den är obetydligt använd på en FFV underhållsverkstad har stått o samlat damm perfekt för den som vill svetsa tunt men endå kunna svetsa bågar mm Pris = 6 300:- eller bud. Modellen är Kempi kempomat 250 och har vanlig 16A handske Den som först kommer o hämtar får ta den vi bor utan för Karlstad och ni får givitvis prova den !! Per 054 18 31 80 _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
||
|
BUD
Ingen som behöver svets?? Bud över 4000:- tages och svetsen kan provas före avhämtning. _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
||
![]() |
SÄLJES
|
2605 besök totalt |