| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Var hitta "vajerlås" till gaswire?
|
3002 besök totalt |
|
Jag har sådana här på jobbet men det är nog enklast att följa Arne och Kalle's råd och ta dig till en cykel/moped/mc verkstad/butik då dom bör ha sådana.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
Desssutom Stick in på Biltema köp en vajerklippare. Förmodligen ett av de mest värdefulla verktygen jag har.. Inga fransiga vajrar
Art nr 12-186 _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
|
Annars fungerar det fint att varmlöda 2cm av vajern och såga av den mitt i lödningen...
Köpte mina vajerlås hos lokala Cyckel/Moped/Gräsklippar försäljaren. Min gasvajer är egentligen en bromsvajer till en moped
_________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||
24 seven löda löda kyl såga såga klart
Cat7even Knips klart
Men ett bra tips när man är ute på banan och naturligtvis glömt vajerknipsaren hemma _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Var hitta "vajerlås" till gaswire?
|
3002 besök totalt |