| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S/B: Compomotive TH 7*16
|
1138 besök totalt |
|
Jag vill byta mina compomotive TH 16" mot några 9*16" fälgar av förslag. Brock b1 står högt på önskelistan Mina fälgar är i mkt bra skick. Men efter ett möte med en sten förra säsongen så är en fälg riktad och omlackad av Intera.
Så jag har skalat av compomotive klistermärkena på alla fälgarna. (Helt nya klistermärken medföljer till alla fälgarna.) Skälet till att jag inte har satt på klistermärkena än är att jag tänkte lacka om de tre andra fälgarna också för att få bort den nyansskillnad som finns mellan den som lackades om och de andra. Bultcirkel 4/100 ET 38 (osäker) Har suttit på min golf II. Det sitter 3st nya däck (Marshall 205/45/16) och ett dåligt
Mot bra bud säljs dom även lösa. Mvh Fredrik 0704806080 _________________ Fredrik Ryding |
||
Jag köpte 310mm skivor och det ska funka på 16". Hur 325mm funkar kan jag tyvärr inte svara på, kanske nån annan här kan hjälpa? Riktpris är svårt då jag i första hand vill byta mot ett par fräscha brock b1 eller liknande. _________________ Fredrik Ryding |
||
![]() |
SÄLJES
|
1138 besök totalt |