| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Alfa Romeo Challenge - Mantorp 3/9-05
|
1548 besök totalt |
|
Klippt och klistrat lite på kammaren... Kunta hade kamera i utgången på chikanen och jag i bilen. Hoppas det smakar, kommentarer och konstruktiv kritik mottages.
Högerklicka och spara som _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
Kul att se den här typen av filmer, man vill att snön ska töa bort och att bilen är klar för lite smisk på bana!!
_________________ Jesper Brenner Life Isn't about the amount of breaths you take - it's the breathtaking moments that count! |
||
|
Kul och kul det är bedrövligt att man får lägga upp sånt här hur som helst... det är ju ren tortyr att sitta och titta på eländet... samtidigt som man vet att det är minst två år till man kan komma ut på banan sjäv igen. aaahhh denna frustration!
Det är ju precis de här filmerna som gör att det suger som mest i racingtarmen. Man riktigt sugs tillbaks till känslan av att köra själv. Även om det gör ont i själen att titta på dem så fram med mer sånt här!!!
_________________ Nicklas Silfverlin Div. Fordar |
||
Just det! Grrrr...
|
||
|
Filmen är ok, men för att bli riktigt bra behövs det musik som överröstar motorljuden. Vilken musik som helst skulle kunna göra det, varför inte Amy Diamond - Champion
För att vara seriös. Rilmen var riktigt kul att se.
Kul med flera vinklar ihopklippt osv. _________________ /Anton Lillsund |
||
Vi hade en kamera till på banan, tyvärr så visade det sig att det var en NTSC kamera när jag skulle plocka in filmen i datorn med en PAL-kamera...
Förhoppningsvis så får vi lite fler som filmar nästa år, då blir det fanimej seriösa produktioner.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
Jag saknade nån mer kamera, kanske i utgången på start/mål-rakan? Annars är grundidén riktigt bra!
/Mangan, som stod i pitlane under heatet _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
|
Som att visa foto av en gräddtårta på viktväktarmöte, typ....
Nädå, tack för filmen, nu blev man ju lite sugen igen! Levde mig in i (förmodad) frustration när den blåe drog ifrån lite, lite hela tiden. Men den har lite mer mos, eller hur? Förresten, "Alfa Romeo Challenge" är det lika med "CAR Corsa"? Var hittar man resultat från serien/serierna? _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
|
CAR Corsa blev CAR Challenge till förra säsongen iom att vi förare var så trötta på att förklara vad det var varje gång nån frågade.
(Vadå? Är inte det en Opel?)
Lite enklare liksom.
Just nu struktureras sidan om på www.alfaromeo.org men det är vanligtvis där alla resultat finns. Klicka på CAR Challenge fliken överst på sidan. Faktum är att jag inte var speciellt frustrerad över det, jag hade ju hållt honom bakom mig i ett varv (det var grymt tight i slutet på rakan varvet innan) och han har betydligt mycket mer mos än jag så jag tog det med ro, kändes snarare bra att jag hängde med såpass som jag gjorde.
Kolla bara hur mycket fortare han kör när han passerar mig så ser du att det var lite mer än en bra utgång ur chikanen som fixade den omkörningen. Lite skumt dock att jag kör om den röda 75an på första varvet, den är en 2.5 V6 och borde inte ha några problem med min förgasarfyra.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
![]() |
Bilder o videos
|
1548 besök totalt |