| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder:Opel Corsa B rallybygge!!!Nya bilder,nylackad!!!
|
4 besök senaste veckan (12851 totalt) |
|
Kompisen har valt att släppa ut bilder på sitt nya rallybygge.Corsan är snart färdig för lack.Några bilder under och resten: www.hoffesrallyteam.se under länken:Nybygget!!!
|
||||||||
|
Tjena Kristian.Alltid kul att dela med sig.Buren och hela bygget i sig är för besiktat och godkänt så då måste det gå bra som det är.Ska höra med dom senare i dag för säkerhets skull och för att få veta
|
||||||||
Talade med Daniel förut och det stämmer som du skriver Christian.Ska bli riktigt kul att se hur det går med denna kärran för honom |
||||||||
http://www.khmotorsport.se Har lite olika lätta speglar. Kör nu inte ifrån oss i supercupen
_________________ Daniel Steiner |
||||||||
|
Var ute hos Hoffes i eftermiddags,ser riktigt bra ut.Frank finslipade lite och maskerade lite på bakluckan.Bilen kommer att bli riktigt läcker
Bilder kommer senare när den är nylackad!
|
||||||||
Stagets övre fästfunkt bör fästas i knutpunkten MEN får flyttas ner för att få en "ratt-clearence". (min. 100mm avstånd mellan burkonstruktion och ratt). Ser ut att kunna bli en riktigt fin bil!!
/ Magnus _________________ Magnus Persson |
||||||||
Exakt detta med ratten fick jag klart för mig i förrgår.Den blir nog riktigt läcker som sagt |
||||||||
|
Jaha,då rullade servicebussen iväg med kärran bakom idag.Någon gång nästa vecka rullar ekipaget iväg och hämtar bilen efter att ha blivit *** och fin
|
||||||||
|
I dag kom bilen hem från lack,den blev skitfin!Nu börjar jobbet med att sätta i allt och få igång pärlan.Några bilder under,resten på Daniels sida: www.hoffesrallyteam.se under länken: Nybygget!
|
||||||||
|
Nu lär du få slita i garaget Hoffe
Du kan ju slå en pling då och då så jag har något att fota Skämt åsido,får bistå med det lilla jag kan
|
||||||||
Snygg färg _________________ Daniel Steiner |
||||||||
Lite Volvo blå menar du?
|
||||||||
|
Lägger in en bild på luftintaget som ska upp på taket sen
Ska ut till dom i morrn eller på torsdag och tar med kameran igen.
|
||||||||
_________________ Daniel Steiner |
||||||||
Håller på med en ny version till hans hemsida just nu och även en ny version till Gunroad Dragracing Club.Efter dessa två är det tänkt att jag ska se över mina egna 2 sidor men mellan detta ska jag hinna ut till dom och meka/fota så det blir fler bilder här
|
||||||||
![]() |
Bilder o videos
|
4 besök senaste veckan (12851 totalt) |