| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR 29/1, 19:00 :: Sista dagen i vår "köra på skoj-liga"
|
3000 besök totalt |
|
GTR 29/1, 19:00 :: Sista dagen i vår "köra på skoj-lig
Servern öppnar 19:00. Kval startar 19:10 Första rejset 19:20. Serverinfo (dedikerad server): IP: 194.47.145.235 (LAN/Direct IP) Lösenord: rejsa Game name: Macens rejsa.nu Bandbredd: 100Mbit GTR version: 1.5 Bilar: NGT Banor: Barcelona och Anderstorp Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L), inga skador (du måste själv boka ur "disable damage"), inga hjälpmedel. Däckslitage: normal Kval i 10 minuter. Rejset varar i 19 minuter (11%) per bana. Alla är välkomna! Mer info samt resultat från förra veckan: http://macen.nullnet.com/gtr/ _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Jag tänkte med på Anderstorp, kul att avsluta i hemlandet!
Sen vet jag inte hur vi ska sköta det där med att man får räkna bort en av rejs söndagarna... Blir väl lite jobbit om alla ska pm'a dig gissar jag
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
Du menar om någon skulle vilja räkna bort en annan dag än den sämsta?
_________________ Claes Wikdahl Audi RS4 B9 2018 |
||||
|
Hehe. Om någon nu vill räkna bort någon av de bättre dagarna får ni gärna PM:a mig. Om ni inte gör det, räknar jag bort den sämsta.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
Hehe!! ja det var korkat sagt av mig!!! :attention
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
|
Jag är mitt uppe i en flytt, så det bilr nog inte så mycket tränande för min del. Men de två banorna har man ju kört så pass mycket, så det ska inte behövas tränas något.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Ååå så illa det gick i dag...
Första racet blev jag rädd för Marcus o körde in i muren o sabbade hela bilen... Andra racet kom jag ut som trea på flygrakan för att sedan bromsa av mig i slutet på den samma... Sen hade jag nog en avkörnig på varje varv så till slut orkade jag inte mer ...
Fick ont i fötterna av pedalerna oxå > blä....
Nya friska tag en annan dag .
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
Ändligen lirade alla mina grejor ett helt lopp (inkl mig själv).
Sen funkade det ett lopp till. Anderstorp var spännande, hade en Svart Ferrari bakom mig de sista 10min. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||||
Hehe Ja jag försökte men kom inte så mycket närmare förrän sista varven. Väntade på ett misstag men du gjorde ju inte det
Tack Marcus för detta. Kul. Nästa gång får jag försöka vara med från början. |
||||
|
Skojiga rejs ikväll. Det märktes att det var många som hade kört dessa banorna mycket... tyvärr inte jag själv... har väldigt svårt på Anderstorp... men barca var väldigt kul.
Fler mini-turneringar Mäcen! Kanske lite GT?
_________________ Henrik Rosén |
||||
|
Nu har jag summerat poängen, och vinnare blev inte helt oväntat...
STACKEN!!! Stort grattis!
|
||||
Hehe! Straffvikt! jaja
Jag föreslog en ny kompis-liga! Skapade en tråd om det. _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR 29/1, 19:00 :: Sista dagen i vår "köra på skoj-liga"
|
3000 besök totalt |