| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Tygmärkes"Kit" för Racingoverall i tex Historisk racing
|
1967 besök totalt |
|
S: Tygmärkes"Kit" för Racingoverall i tex Histor
Ett "Kitt" bestående av 10 helt oanvända "gamla" tygmärken från 60-70:talet som värmt lagerhyllor och är helt ocirkulerade ¤¤¤NOS¤¤¤ OBS!!Renaultmärkena är bara med som ett exempel på att man även kan köpa till olika bilmärken om man vill..och om jag nu har av den sorts bil du har OBS!! Himla snyggt att klä sig i en föraroverall med så här fina märken
Det stora Firestone ryggmärket har måtten 280x80mm så ni förstår proportionerna! Rejsapris är 225:- inkl frakt för alla 10! _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
|
Sitter på jobbet nu så jag kan inte kolla men jag tror att jag har 1 sånt här kvar
I övrigt så har jag väl inte såå många andra reservdelsmärken..det är mest "bilmärkestygmärken"..om du nu inte kan tänka dig amerikanska såklart ..typ ISKY,Mallory,Edelbrock,Cragar eller Thrush
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
Har plockat ihop ett "Nytt" kit med Gamla märken ¤¤NOS¤¤ Tänk på att dom behöver sys fast då ev lim torkat för många år sedan,fast det är ju bra om frugan får lite o göra också
Samma pris 225:- inkl Frakt Bet till bankkonto i FSB _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
![]() |
SÄLJES
S: Tygmärkes"Kit" för Racingoverall i tex Historisk racing
|
1967 besök totalt |