| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Saab 96 Rally replika -63
|
1 besök senaste veckan (11015 totalt) |
|
Hej. Får väl lov att ansluta mig till SAAB TT gänget på denna sida. Har i väg min bil på renoverning i Polen, insåg att tiden inte skulle räcka till att göra allt själv, får nog hem bilen ca vecka 46, ska bli mkt spännande och roligt att få göra det sista för att få den rätta looken på bilen.
[/img] _________________ Lollo Uhlin. |
|
Pärla
Vilken sjukt fin bil. Hur gör man för att få tag i renoverare i Polen och vad ungefär går det på? Ursäkta nyfikenheten men farsan har en tvåtaktare som ev ska donera häråt. Mvh Perra _________________ Snabb fyrkrafs på gång Per Erik Rundqvist |
|
Hej.
Så här ligger jag till för svenska får se om jag hinner klart till start .
Kommer att bli skoj och se alla reaktioner på bilen, vi får väl se om den blir lika väl mottagen som den gamla. Skall sätta i stolarna under veckan med. Väntar på nu även på en sökare som jag fick tag på i dag
_________________ Lollo Uhlin. |
|
Hej på er.
Just nu är det standard motor och chassi men det är meningen att de skall bli lite ändringar där med framöver, skall börja med dämpare och fjädrar. Så här ser den ut inför rallyt som börjar i morgon
Mätar ställningen på bilden stämmer, den har bara gått drygt 6000mil sedan 63
_________________ Lollo Uhlin. |
|
Ja du vad tyckte de, man önskade man fick vara en liten fluga när man står i kön efter sprinten, en del ser ut som fågenholkar, en del har ett smil från öra till öra och detta gäller gammal som ung
Detta är årets roligase helg. Såg du mig Nisse?, såg ej ditt svar föräns idag >
Här är några bilder från rallyt, en kompis ställde upp och körde service
Hur går det 65:an L-E?? _________________ Lollo Uhlin. |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
|
1 besök senaste veckan (11015 totalt) |