Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2146 besök totalt |
Tack för den häftiga bilden, den hamnade som skrivbordunderlägg på dataskärmen direkt.
![]() Men vilken bilkontroll hon har. ![]() Får nog köpa mig en bakhjulsdriven bil och börja träna på att köra med uppställ. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
Jo, verkligen läcker bild!
![]() Men det går ju långsammare när man kör på det viset, jmf med om man kör utan uppställ. ![]() ![]() Att hon gör det för att imponera på sina "taxikunder" och ge dom valuta för pengarna är en sak. ![]() Men annars är det ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
Jag fick ett band av Espen från påsken i år, och där ser man Viper taxin med uppställ på flera ställen, speciellt uppför backen i Ex-Mühle går det brett.
![]() Jag tycker det är häftigt att se att dom har sådan bilkontroll att dom kan köra med ställ i hög fart utan att bilen fortsätter runt, dom måste ju exakt veta hur bilen uppför sig för att våga ställa upp bilen som dom gör. ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
|
|
![]() |
Nürburgring
![]() |
2146 besök totalt |