| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Mini serie i GTR
|
1 besök senaste veckan (2567 totalt) |
|
Frågan är hur många som är informerade om att det är idag vi börjar köra. Ingen tråd med tiden i ämnesraden är ju startad... Men vi får väl se hur många som kommer.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Fan jag har strul med GTR!!!!! Jag fick nått jobbigt spyware så jag fick installera om XP för att få bort det.. Nu kommer jag inte ut på nätet med GTR.... Det säger att jag har fel användarnamn och lösenord! Jag vet inte vad jag ska göra?
Jag testade att installera om GTR.. men det hjälpte inte något. _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
Lägger upp en tråd nu, bättre sent än aldrig .
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
Prova med att byta Användarnamn o lösen det brukar hjälpa, Jag har fått göra den några gånger, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
okej det ska jag testa! Måste jag registrera en gång för varje användarnamn jag gör? Jag fattar inte varför inte mitt användarnamn och lösen funkar.. det har ju funkat före ominstallationen.. Jag fick bara möjligheten att skriva in Multiplayer koden en gång med.. kanske skrev jag fel? Men då borde väl spelet sagt till att det inte stämmer eller? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
|
|
||||
|
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
ojojojojoj....banan känns knappt igen...varesig från GT4 eller Forza...
8,44 med allmänt fegande, men alla fyra på den svarta remsan, det här blir lurigt det. Men det kommer bli problem med bakdäcken, 2 varv verkar de klara, sedan blir det snor, även om man är försiktig (hårdaste däcken).
/J |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Mini serie i GTR
|
1 besök senaste veckan (2567 totalt) |