Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1096 besök totalt |
Bilder och film från Ringen (Hobbymoderatorklanterier)
Host... Hobbymoderator N. Classon skulle flytta inlägget av Erik B(?) härifrån till "Köra Nordschleife" och glömde att bocka ur en ruta, vilket gjorde att inlägget hamnade dubbelt. När jag sedan skulle ta bort inlägget här togs det även bort på Ringenforumet. ![]() Ursäkta mig! _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
Det är lika bra att du vänjer dig vid en lite hårdare ledarstil! ![]() Jag har förövrigt mer effekt i snurran nu, så nu tänker jag slå din varvtid på kullen med åtminstone 1 tiondel! _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
Hahahaha ![]() |
||
Ditt misstag är noterat men eftersom Sverige vann över Finland låter vi det passera för den här gången.
![]() ![]() Typ här finns de länkar som kan vara av intresse för Ringenfantaster. Bilderna är från början av veckan: http://www.rs6.com/forum/showthread. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Jahadu, Visst var du väl införstådd i att min motor gick i "limphome"-läge när jag åkte på kullen senast. Visst är det smidigt att du som moderator tex. kan editera andras varvtider i inlägg. ![]() _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||
Har dom spelat fotboll nu igen?!? ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1096 besök totalt |