| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Lite funderingar??
|
1786 besök totalt |
|
Lite funderingar??
Jag har lite funderingar angående att det är så många serier o liknande som körs på Söndagar,Det är GTR/rFactor/ RM8s serie.+ säkert flera.Skulle det inte kunna gå att få till tider så att dom som vill köra i flera serier har möjlighet till det,Jag kör själv i Niklas rFactor serie + Nar jag kan RM8s Morff serie.Men skulle väldigt gärna även köra i GTR serien, Att köra 3 serier som har anknytning till rejsa.nu tycker jag värkar vara dålig planering,Nu vet jag att det fins orsaker till alt men ett bättre samarbete vore väl inte helt fel,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Jo vet,Just därför menar jag att lite samarbete kanske skulle vara bra,Men det är bara mina tankar,har jag fel så ok,
||||
Tycker att dina tankar är helt ok |
||||
|
Det är ju inte så bra att fler ligor går på exakt samma tid...men låt oss göra så här: Hur många av er som är med i rFactor-ligan vill även vara med i GTR-ligan??
Kan ni inte hojta till här i tråden så ser vi om det är ett problem eller inte, ok? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Kan installera det igen...men eftersom jag är sjukskriven ett par dagar så har jag tid...
|
||||
|
Synd att det ska behöva krocka. Någon av ligorna får väl byta tid då. För min del går det bra att spela tidigare. Men andra har kanske annat för sig en söndag på eftermiddagen. Senare tid är nog inte att tänka på.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Hojtar, har valt att starta i GTR-ligan även om jag tänkte köra rFactor. Är kass=ny på rFactor men tänkte detta var en bra chans att komma igång. Men för att inte ligga i vägen hela tiden så krävs det i all fall lite träning och det har jag inte hunnit.
Jag tänkte hoppa på längre fram när det blir andra bilar som jag kört. Självklart skulle det vara en fördel om det inte låg samtidigt men det är inte säkert för min del att jag hinner ändå men då slipper man ju i all fall välja bort det en p.g.a. tiden. Kör GTR även onsdagar vilken är prio 1 denna våren. |
||||
|
ok,GTR installerat igen...svenska orginalet...vad mer behöver jag installera?Uppdateringar,moddar och annat?
|
||||
Det är kanske inte så mycket att göra åt nu när serierna redan har börjat,Men till nästa gång det börjar nya serier så vore det ju kul om det gick att lägga dom på olika tider, Jag skulle köra alla 3 om dom låg på olika tider
||||
|
ja, det är synd att allt ligger samtidigt,
även om nu jag försöker lägga MORFF så det startar efter rFactorserien... Man kanske kunde turas om på söndagarna och boka veckokvällarna? t.ex varje tisdag GTR, torsdag rFactor o.s.v.... Något att tänka på till hösten när GTR2 kommit... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Ja något i den stilen vore en bra lösning,
||||
|
Det finns det omvända problemet också.
Har man bara tid för en serie och bara tid just söndagar så är det praktiskt om alla ligger samtidigt, då kan man välja vilken man vill köra. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||||
|
|
||||
|
Lite mer funderingar... har ni inte fuderat på att skaffa mer chat funtion i Rejsa.nu, jag tycker det har varit svårt att hänga med om det händer nått när man hela tiden måste kolla in i ett forum!
|
||||
Det du kan göra är att bocka i Kontakta mig vid svar ,så får du ett meddelande när det händer något,Men det kanske du har gjort _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
|
||||
|
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Lite funderingar??
|
1786 besök totalt |