Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Träningsserver som är på 24/7
989 besök totalt
SecretAgentMan
Surahammar
Här sen Nov 2002

Trådstartare

...vore inte det en kanonide...ett litet mysigt ställe där man kan halka in och träna med folk som kör som folk, kanske även banval i samband med alla dessa små serier som körs till höger och vänster?

Jag tror jag sett något ang. detta tidigare, så jag är högst troligen inte den första att tänka på något sådant.

/J - trist nog är min lina inte riktigt potent..

Citera
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

Låter som ej jättekul idé! Det är bara att någon ska ha ork och lust att ha sin dator ståendes på jämt.

Citera
SecretAgentMan
Surahammar
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Nisse977 skrev:
Låter som ej jättekul idé! Det är bara att någon ska ha ork och lust att ha sin dator ståendes på jämt.

Det är just det...jag har alltid en burk på hemma, men linan är inte kapabel nog..

/J

Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

j0nt3 här på forumet skulle visst kanske ha en server uppe 24/7...Han skrev det i rFactor-tråden.

Team Swedish Racing Mates
Citera
SRMrolle
Göteborg
Här sen Aug 2005

Jovisst!

Jag har ofta en server uppe, spana in "online info" i vänsterkanten
i våran nya forumportal på www.rm8s.net

Klickar ni på "Servers online" så ska ni kunna se vilka servrar vi har uppe för tillfället

Bara att hoppa in och köra.....

[SRM]Rolle

www.racingmates.se
Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag

Probably the friendliest team in the world
Citera
j0nt3
Täby
Här sen Feb 2006

Niklas Maravic skrev:
j0nt3 här på forumet skulle visst kanske ha en server uppe 24/7...Han skrev det i rFactor-tråden.

Nja, jag frågade om vissa tyckte det skulle va kul att ha en public server öppen även under vissa vardagar! Skulle inte kunna ha en 24/7... men om någon vill ha en server så er det alltid bara att msn'a mig så kan jag "nästan" alltid ställa upp!

Onslow
Göteborg
Här sen Feb 2006

Jag har en server ståendes som är på 24/7 och den kan mycket väl agera som publicserver för rejsa...
Jag vet inte ifall specen på servern räcker till att köra GTR-server men jag kan testa och lägga upp en så får vi se...

Jag återkommer när jag fått allt att fungera, jag motar gärna tips på hur den skall vara konfigurerad.

EDIT:

Hittar inte vilka portar som behöver öppnas för att köra servern så om någon vet detta så vore det bra! : )

EDIT2:

Så nu är servern uppe och heter rejsa.nu [xpl.se] och kommer vara det framöver, testa och se vilka inställningar som är fel och bör ändras så skall jag se över det.

989 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande