| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Träningsserver som är på 24/7
|
989 besök totalt |
|
...vore inte det en kanonide...ett litet mysigt ställe där man kan halka in och träna med folk som kör som folk, kanske även banval i samband med alla dessa små serier som körs till höger och vänster? Jag tror jag sett något ang. detta tidigare, så jag är högst troligen inte den första att tänka på något sådant. /J - trist nog är min lina inte riktigt potent.. |
||
Det är just det...jag har alltid en burk på hemma, men linan är inte kapabel nog.. /J |
||
|
Jovisst!
Jag har ofta en server uppe, spana in "online info" i vänsterkanten i våran nya forumportal på www.rm8s.net Klickar ni på "Servers online" så ska ni kunna se vilka servrar vi har uppe för tillfället Bara att hoppa in och köra.....
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Nja, jag frågade om vissa tyckte det skulle va kul att ha en public server öppen även under vissa vardagar! Skulle inte kunna ha en 24/7... men om någon vill ha en server så er det alltid bara att msn'a mig så kan jag "nästan" alltid ställa upp! |
||
|
Jag har en server ståendes som är på 24/7 och den kan mycket väl agera som publicserver för rejsa...
Jag vet inte ifall specen på servern räcker till att köra GTR-server men jag kan testa och lägga upp en så får vi se... Jag återkommer när jag fått allt att fungera, jag motar gärna tips på hur den skall vara konfigurerad. EDIT: Hittar inte vilka portar som behöver öppnas för att köra servern så om någon vet detta så vore det bra! : ) EDIT2: Så nu är servern uppe och heter rejsa.nu [xpl.se] och kommer vara det framöver, testa och se vilka inställningar som är fel och bör ändras så skall jag se över det. _________________ Tobias Harling |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
989 besök totalt |