Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 1 besök senaste veckan (23405 totalt) |
Hej Rejsa
Har inte fått något bekräftelsemail. Registrerade mig som Peter Sandqvist Peter.sandqvidt@banqit.com |
Re: Har du problem med att registrera dig? Skriv här!
"jag har inte fått nått sånt där mail tillbaks... Och när jag har försökt att registrera mej på nytt så står det att min mail adress redan är upptagen... och när jag hade tänkt att den kanske skickar ut lösenordet om jag skriver in allt på "glömt lösen ord" så står det "Tyvärr kan inte ditt lösenord skickas eftersom att ditt konto är inaktivt. Kontakta forumadministratören för mer information." Samma sak händer mig när jag försöker! / Peter |
Aktiveringsmail
Hej, har bytt e-post adress men fick inte aktiveringsmailet pga av att min mailbox var full hos Telia (har gått tillbaka till en gammal adress som jag inte använt på några år). Användarnamn är Stefan_A och mailadressen är stefan.axelsson@telia.com. Vore kanon om du kunde fixa det. Mvh Stefan |
Hallå!
Min gamla dator dog i slutet av förra året, och med den mina länkar, bilder OCH passwords... ![]() Jag har provat att logga in med alla möjliga användarnamn och lösenord, men får inte rätt på det. Snälla, skicka mig mina uppgifter på nytt, mailen är hpmk1@ektv.nu Jag tror att jag kallade mig för oldblueoval eller hpmk1. ![]() Mvh Håkan Persson Hjärnarp |
Glömt användarnamn...
Vad gör man när man glömt användarnamnet? Står bara att mailadressen är upptagen. Kan du fixa detta? Min mailadress är info@ferdinand.se mvh Peter |
|
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 1 besök senaste veckan (23405 totalt) |