Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
GTR @ Donington Park. GT3 cup
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6
9138 besök totalt
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Blir det något köra idag?

Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002

Trådstartare

NS BTG: 9.10.21

Citera
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004

Jag har inte hört något om träning. I morgon kan jag köra igång server. Ska lira Call of Duty 2 ikväll.

Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Någon Skrev, Öh, gör du inget annat än klagar på hur kassa Porschar är?!
Din egna bil är ju som att backa med en 911:a fast med 2 cylindrar färre,
låter ju jättekul..lol

Är det tvunget att all ska gilla,dessa plåtskramlar bilar ??

Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

Jag fattar inte hur den där themother shortcut patchen funkar..?? Jag har lagt in den med det börjar inte räkna tid på första varvet ändå?

Citera
Olofson
Varberg
Här sen Maj 2005

Nisse977 skrev:
Jag fattar inte hur den där themother shortcut patchen funkar..?? Jag har lagt in den med det börjar inte räkna tid på första varvet ändå?

Kör inte Windoze nu, så jag kan inte testa. (Visste inte ens att det fanns en patch!)

Men, den ska iaf ersätta ett par filer, enligt README-filen. Så om inte Winzip frågar om du ska ersätta filer så är du alltså och packar upp på fel ställe.

(I rFactor-versionen får man förresten svartflagg om man försöker använda genvägen! )

Följebil: BMW 530i E61 M
Citera
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

olofson skrev:
Nisse977 skrev:

Kör inte Windoze nu, så jag kan inte testa. (Visste inte ens att det fanns en patch!)

Men, den ska iaf ersätta ett par filer, enligt README-filen. Så om inte Winzip frågar om du ska ersätta filer så är du alltså och packar upp på fel ställe.

(I rFactor-versionen får man förresten svartflagg om man försöker använda genvägen! )

Jo jag vet hur jag ska göra.. Och har installerat det rätt.. men jag vet inte vilken genväg det talas om??

Citera
Olofson
Varberg
Här sen Maj 2005

Nisse977 skrev:
olofson skrev:
Nisse977 skrev:

Jo jag vet hur jag ska göra.. Och har installerat det rätt.. men jag vet inte vilken genväg det talas om??

Finns det flera? Den enda jag känner till är den korta med "avfarten" till höger mitt på den korta rakan... hmm... tredje kurvan efter start-mål-rakan. (Skarp vänster, lång höger, raka mellan läktare, hyffsat skarp vänster, och sedan är det infarten till höger där det bl a står något mysko gult fordon.) Man kommer ut igen precis i början av rakan.

På tal om det så känner jag inte igen varesig denna genvägen (utom utfarten) eller de första kurvorna från några videos från Ringen... GP-slingan är väl inblandad där någonstans i vissa sammanhang?

Följebil: BMW 530i E61 M
Citera
Mattias B

Här sen Jul 2004

SecretAgentMan skrev:
Nimba skrev:

Öh, gör du inget annat än klagar på hur kassa Porschar är?!
Din egna bil är ju som att backa med en 911:a fast med 2 cylindrar färre,
låter ju jättekul..lol

*asg* ...satt och väntade på en sur porscheägare..

Det är ju fakta att just Porsche alltid är lite besvärliga i racingspel...

/J

P.S. Silverpilen pinkar på boxersexor.. (speciellt med fulldubb på) obs! ->

P.S.2 Du anar inte hur rätt du har, det låter verkligen som man backar när jag kommer farande.

Jag var ju bara tvungen att kommentera dumheterna

Citera
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

olofson skrev:

Finns det flera? Den enda jag känner till är den korta med "avfarten" till höger mitt på den korta rakan... hmm... tredje kurvan efter start-mål-rakan. (Skarp vänster, lång höger, raka mellan läktare, hyffsat skarp vänster, och sedan är det infarten till höger där det bl a står något mysko gult fordon.) Man kommer ut igen precis i början av rakan.

På tal om det så känner jag inte igen varesig denna genvägen (utom utfarten) eller de första kurvorna från några videos från Ringen... GP-slingan är väl inblandad där någonstans i vissa sammanhang?

Jag hittade avfarten sen! Det står ju på hela banan att " här är the mother shortcut" osv.. Och så är det gula pilar som visar att man ska svänga av till höger.

thumbs up

Citera
Racingsimulatorer
GTR @ Donington Park. GT3 cup
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6
9138 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande