|
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

15 Feb 2006 18:52
Blir det något köra idag?
|
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002
Trådstartare

15 Feb 2006 19:08
_________________ Fredrik Cednert
PCS 7484
NS: 9 varv
NS BTG: 9.10.21
|
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004

15 Feb 2006 19:10
Jag har inte hört något om träning. I morgon kan jag köra igång server. Ska lira Call of Duty 2 ikväll.
_________________ Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

15 Feb 2006 20:13
Någon Skrev, Öh, gör du inget annat än klagar på hur kassa Porschar är?!
Din egna bil är ju som att backa med en 911:a fast med 2 cylindrar färre,
låter ju jättekul..lol
Är det tvunget att all ska gilla,dessa plåtskramlar bilar ??
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson
Stockholm(Skogås)
|
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

15 Feb 2006 20:49
Jag fattar inte hur den där themother shortcut patchen funkar..?? Jag har lagt in den med det börjar inte räkna tid på första varvet ändå?
_________________ Nils Ljung
BMW 325i -87 (banrace edition)
600hk, 800Nm på BANA
|
Olofson
Varberg
Här sen Maj 2005

16 Feb 2006 00:07
| Nisse977 skrev: | | Jag fattar inte hur den där themother shortcut patchen funkar..?? Jag har lagt in den med det börjar inte räkna tid på första varvet ändå? |
Kör inte Windoze nu, så jag kan inte testa. (Visste inte ens att det fanns en patch!)
Men, den ska iaf ersätta ett par filer, enligt README-filen. Så om inte Winzip frågar om du ska ersätta filer så är du alltså och packar upp på fel ställe.
(I rFactor-versionen får man förresten svartflagg om man försöker använda genvägen! )
_________________ David Olofson
olofson.net
Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda!
Följebil: BMW 530i E61 M
|
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

16 Feb 2006 08:15
| olofson skrev: | | Nisse977 skrev: | | Jag fattar inte hur den där themother shortcut patchen funkar..?? Jag har lagt in den med det börjar inte räkna tid på första varvet ändå? |
Kör inte Windoze nu, så jag kan inte testa. (Visste inte ens att det fanns en patch!)
Men, den ska iaf ersätta ett par filer, enligt README-filen. Så om inte Winzip frågar om du ska ersätta filer så är du alltså och packar upp på fel ställe.
(I rFactor-versionen får man förresten svartflagg om man försöker använda genvägen! ) |
Jo jag vet hur jag ska göra.. Och har installerat det rätt.. men jag vet inte vilken genväg det talas om??
600hk, 800Nm på BANA
|
Olofson
Varberg
Här sen Maj 2005

16 Feb 2006 08:25
Senast ändrad av Olofson, 18 Feb 2006 06:35, ändrad totalt 1 gång
| Nisse977 skrev: | | olofson skrev: | | Nisse977 skrev: | | Jag fattar inte hur den där themother shortcut patchen funkar..?? Jag har lagt in den med det börjar inte räkna tid på första varvet ändå? |
(I rFactor-versionen får man förresten svartflagg om man försöker använda genvägen! ) |
Jo jag vet hur jag ska göra.. Och har installerat det rätt.. men jag vet inte vilken genväg det talas om?? |
Finns det flera? Den enda jag känner till är den korta med "avfarten" till höger mitt på den korta rakan... hmm... tredje kurvan efter start-mål-rakan. (Skarp vänster, lång höger, raka mellan läktare, hyffsat skarp vänster, och sedan är det infarten till höger där det bl a står något mysko gult fordon.) Man kommer ut igen precis i början av rakan.
På tal om det så känner jag inte igen varesig denna genvägen (utom utfarten) eller de första kurvorna från några videos från Ringen... GP-slingan är väl inblandad där någonstans i vissa sammanhang?
_________________ David Olofson
olofson.net
Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda!
Följebil: BMW 530i E61 M
|
Mattias B
Här sen Jul 2004
_________________ Mattias Bengtsson
911 -78
Lådbil
|
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

18 Feb 2006 12:34
| olofson skrev: |
Finns det flera? Den enda jag känner till är den korta med "avfarten" till höger mitt på den korta rakan... hmm... tredje kurvan efter start-mål-rakan. (Skarp vänster, lång höger, raka mellan läktare, hyffsat skarp vänster, och sedan är det infarten till höger där det bl a står något mysko gult fordon.) Man kommer ut igen precis i början av rakan.
På tal om det så känner jag inte igen varesig denna genvägen (utom utfarten) eller de första kurvorna från några videos från Ringen... GP-slingan är väl inblandad där någonstans i vissa sammanhang? |
Jag hittade avfarten sen! Det står ju på hela banan att " här är the mother shortcut" osv.. Och så är det gula pilar som visar att man ska svänga av till höger.
600hk, 800Nm på BANA
|
|