| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Race-Corvette
|
2115 besök totalt |
|
Race-Corvette
Visserligen är jag ingen V-ÅTTA eller jänke-fantast, men en rejsig Corvette på bana i över 7 minuter är ju aldrig fel. Hittade den på aftonbladet.se inlagd av en Porsche-hatare...
http://www.lgmracing.com/lgm-msr05te Man blir oavsett märkes-trohet sugen på att den j***a snön skall smälta bort! _________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 GEVALIA, ett snabbkaffe |
|
Är ingen större v8 freak, men detta går inte att motstå!
Satt mest och tittate på förarens arbete. Slog mig hur lungt, sansat och kontrollerat han jobbade. Även fast en vette msåte vara lite bestig att tygla. Har åkt med en hel del förare som jag räknar till mera meriterade än jag själv. Vad som ofta förvånat är hur dom rycker, sliter och brottas med sina bilar. även sådana som jag sedan provat och funnit hur snälla att köra som helst. USA är nog kontrasternas land när det gäller racerbanor. Antingen en stöddig betongmur direkt i asfaltskanten, eller som här avåkningszoner som sträcker sig in nästa delstad som det ser ut... _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
|
om ni går in på deras hemsida: www.lgmotorsports.com så kan ni klicka er till racingsidan: www.lgmracing.com varifrån ni kan ladda ner ännu mer filmer med den snabba Corvette C6-an
|
|
Där rök den förmiddagen... Grymt härliga race-videos! Kul att se alla 911or som ligger
FÖRE Corvetterna HELA tiden! Trots att V8orna är SÅ många...
...blir ju dock sugen på nå't brötigt, stort, tungt och brutalt! Erkännes...
_________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 GEVALIA, ett snabbkaffe |
|
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH
Man tackar...det var bland det hårigaste jag hört..
/J - ståpäls över hela kroppen |
![]() |
Bilder o videos
Race-Corvette
|
2115 besök totalt |