| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Säljes: Volvo 850 T5 årsmod 95 SÅLD
|
826 besök totalt |
|
Säljes : Volvo 850 T5 årsmod 95 Bilen är importerad från Italien sommare 05. Bilen är Regad och har Svenska plåtar. Motor 2.0 Turbo 155Kw / 215Hk har gått 18100 Mil. Färg Vinröd Metallic. Halv skinn, AC, Elhissar fram. Innan Regbesiktning så servades bilen och oljor samt remmar bytades + drivknutar och stötdämpare bak till nya saker. Bilen har lite skrap sår samt en liten bula på höger bak skärm men motor och inrednig är fint. Jag körde bilen hem från Italien Ca 200 Mil utan problem och vi fick inga anmärkningar på besktningen heller. Skulle behålla bilen själv men nu ha jag 2 Lancior och har tyvärr ingen plats för volvon samt att jag jobbar utomlands så det är knas... Tänkte att denna bil hade varit utmärkt som en REJS bil om någon tycker om att köra volvo på bana... Bilen finns i Helsingborg och min bror tar hand om den om någon är intereserad så maila mig eller ring min bror så kan han skicka foto samt vissa bilen vid intresse. PRIS 34 000 KR ELLER BILLIGARE VID SNABB AFFÄR. Mvh Marco... Min Mail : marcost3@hotmail.com Min bror : Maurizzio = Nalle 073 6314111 _________________ Marco Sciacca Tunström. Toyota Supra Mk5 B58 |
![]() |
SÄLJES
|
826 besök totalt |