Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (5310 totalt) |
|
||||||||
...och den ultimata racebilen!!!
![]() Är väl ngn kille från Joguslavien som har dendär tror jag. |
||||||||
Nej, men detta är i Jugoslavien ![]() ![]() Jag kommer inte ihåg hela historien bakom denna, men om det inte är en Sport Evo så är det full SE-spec på den iaf.. Skall rota... _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||||||
![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||||
Kan det möjligtvis vara en GOLF. ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||||
Nja, mer en vit, fin, Porker va... |
||||||||
och hur många gånger tror du jag provskrev skitordet innan jag gav upp!!! ![]() |
||||||||
Dragbilen verkar ju inte ha Sport Evons karrakteristiska frontspoiler med den platta utskjutande delen längst ner!?! _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||||
Ngn stans i mina tidningsgömmor finns en bild på en ferrari ägare som har en 250swb eller en 275gtb som dragbil!! till sin alfa pX
Har inte tittat i tidningen på minst 10 år därav det taskiga minnet _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||||
Eller ljusblåmetallic 993RS kanske? |
||||||||
Bilen ser ju ut till att vara Hennaröd också (vilket pekar på att det är en vanlig M3 '86:a. Hela historien (faktiskt brev från den här killen) ligger på någons hemsida, kan inte komma ihåg var det finns bara ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||||||
Så där ska det se ut! ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||||
Lennart skrev:
Den BMW:n har jag åkt runt Mantorp med och vi åkte om ALLA Porschar på banan...(det var i och för sig hellregn just då och ABS och gatdäck med lite mjukare chassi hade nog ett finger med i spelet - fast chauffören gjorde nog mest skillnad!) ![]() ![]() _________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (5310 totalt) |