Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3323 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sorry, röstade på en söndag i augusti innan jag såg att den tänkta helgen i juli var den 12-13!
om det är den helgen i juli, så skulle den passa mig bättre! Hemskt sugen på att få köra ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
Snabb fråga, vilka blir det som får köra i så fall?
För jag skulle gärna testa, men det är ingen banbil men väl rdäck, väghållningskit och en rejäl vilja.. ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
om det blir alltför många som är intresserade så kommer jag nog vara så fräck att de "roligaste" bilarna får första tjing på att komma. Dvs en sportbil eller shysst chassiemoddad bil har större chans än en Volvo V40 i standardutförande. Fast Peeter får komma i vilken bil han vill för jag vill absolut se honom i konbanan ![]() ![]() _________________ ![]() |
Som jag trodde då, helt rimligt.. ![]() ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
![]() ![]() ![]() Fast jag måste ju erkänna att jag inte har kört så mycket konbanor i mina dagar. ![]() Håller mig helst till "kostigar" i Eifelbergen. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
Röstade på en lördag i augusti, men det går lika bra med en söndag bara det inte blir den 17:e för då är det sviesta för min del och Magnus med kanske?
|
Eftersom jag missar Superstage den 30 maj med Lotusklubben pga. SVKG's entimmarsrace på Kinnekulle så vore det kul om jag kunnde få vara med.
Kan man får ett mail när Du vet datumen ? Snabba hälsningar _________________ O Lo f TUS ( ) L ( ) F Tel. 031 - 93 37 10 0708 - 93 37 10 E-mail:Olof.bjorland@telia.com objorlan@volvocars.com |
_________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
_________________ O Lo f TUS ( ) L ( ) F Tel. 031 - 93 37 10 0708 - 93 37 10 E-mail:Olof.bjorland@telia.com objorlan@volvocars.com |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3323 besök totalt |