| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
NSX vs Elise
|
3 besök senaste veckan (5873 totalt) |
|
Det öppnade själv WMP. "Söker codec" stod det ett tag i botten innan ljudet gick igång. Det kanske skall tilläggas att jag är oduglig på datorer & program & det & sånt...
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||||||
|
Björn: Gå till www.divx.com o ladda ner en codec eller ladda ner VLC (http://www.videolan.org/vlc/). VLC är riktigt bra på de flesta formaten!
Edit: Härlig film! mvh, Edvard _________________ Edvard Wendelin |
||||||||
|
Tjo! och jag som tycker att Ginettorna är otäckt snabba!
Katt & råtta-lek på Mantorp fast jag är inte så säker på om det är katten som leker med råtta?
/M _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||||
Det var ungefär så jag tänkte. Att du vrider på ratten, men bilen svänger inte mer för det (som det verkar iafl) och då tappar man ju hastighet när man tvärställer framhjulen. _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||||
|
Kommer inte heller åt kottens sida nu..på jobbet inatt så hade jag ingen bild bara ljud
Kotten brukar vara ruggit snabb så det skulle vara kul o se han knuffa Klas framför sig
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||||||||
Hade ni skummat igenom tråden hade ni upptäckt det här: http://www.idp.mdh.se/personal/mmt02 courtesy of Meldert. Skaffa hem VLC eller ny XVID-codec. _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||||||
Det är OK att du hjälper mig lite. Du hade bra fart, men det kanske är någon webserver på ditt jobb? _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||
filmen är kodad med xvid och det innebär att man behöver en xvid codec. http://download.divxmovies.com/XviD- _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||
Jag kanske svänger för mycket, men jag är ju inget proffs vid ratten utan kört mest för att det är kul. _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||
Japp, server på jobbet, i princip obegränsat med utrymme och FET uppkoppling... Hur går det med shoppandet efter en Speedster? _________________ Mattias Meldert |
||||||||
Lika kul varje gång du säger så... _________________
Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||||
Är det filmat senaste säsongen?? Annars är det väl tilltagna avståndet bekant....man har ju sett Bansai-Klas och Kloss-Kotte tidigare.. Tråkigt att du inte har Elisen kvar, har du hittat på något annat skoj....
Kul Film..inte utan att man blir Extra sugen på ÖSK's bandagar en dag som denna när det snöar ute
Har Klas R-däck på bilen denna film?..känns inte riktigt så..men har för mig han skulle skaffa det? Hondan med Klas bakom ratten är ju grymt snabb redan med gatdäck..ungefär som mig MED R-däck
|
||||||||
Det är från förra säsongen. Jag har något annat i garaget, men frågan är hur den kommer vara i jämförelse med min gula fara? Jag kommer nog inte att vara snabbare än vad jag var med den gula, men som sagt.....jag kör bara för att det är roligt.
Jag pratade med NSX innan han åkte på semester om att träffas hemma hos mig för att titta på lite film och kanske spela lite poker. Erik, du kanske är sugen? _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||
Det blev aldrig några r-däck för Klas förra året
I år lär han bli fruktat snabb, r-däck (?) plus att han numera skaffat sig raceerfarenhet
_________________ /Kristian Elisson |
||||||||
Shit >
Go Klas Gooo
|
||||||||
Vad är det för bil då?
|
||||||||
![]() |