| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Fina gamla bilfilmer.
|
1 besök senaste veckan (3389 totalt) |
|
Fina gamla bilfilmer.
SVT.SE ÖPPET ARKIV Grand Prix Vid Rämen 1933 Grand Prix Vid Rommehed 1947 Flatenloppet 1960 Engelsk Juniorracer 1960 Övningskörning på isbana 1960 Motorcykelutställning i Stockholm 1954 Mycket nöje. /Nicke Lindgren _________________ /Nicke Lindgren |
||||
|
Jäkla massa folk ute och kikade vid Rämmen med, och gillar skarpt killen i "ismask" som reportern sa!!
|
||||
|
Re: Fina gamla bilfilmer.
Jösses, 4 timmar i öppen bil i den kylan. Inte helt odramatiskt, och speakern förhöjde ju dramatiken med sina kommentarer. Det här var roligt att kika på, bra kvalité på klippen också. _________________ Peter Karlsson |
||||
|
Jag gillar även den coola musiken dom lägger på i bakgrunden. Jag vill se F1 2006 med den trevliga bakgrundsmusiken och även höra Eje Elgh prata på det viset.
Kolla in Volkswagen demonstration 1949. Den klättrar bättre än säkert många av dagens stadsjeepar.
_________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||
|
Alltså jag vill ju inte så split och söndring på detta forum men hörde ni vad det för märke på bilen som vann på Grand Prix Vid Rämen 1933?
Alfa Romeo.
_________________ Rikard Olson Alfor till bana, gata och i garaget. Blandad kompott till isarna. Opel Vivaro dragbil. BMW F11 till bruks. |
||||
Får man fråga vart du hittade den? Kikade runt lite på sidan men hittade inte nåt. Länk till filmen? _________________ Peter Karlsson |
||||
Vassego http://svt.se/svt/road/Classic/share _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||
Tackar! Gött bett i grejerna.
_________________ Peter Karlsson |
||||
![]() |
Bilder o videos
Fina gamla bilfilmer.
|
1 besök senaste veckan (3389 totalt) |