| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
NSX vs Elise
|
3 besök senaste veckan (5873 totalt) |
Tackar för inbjudan.. ...kommer gärna!!
Vad har Klas hittat på nu...?? Lång semester? och din nya bil lät lagom kryptiskt??
Mera...mera...
/M _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||||
Klas begick racedebut i januari genom att tävla för Team Schwedekreuz. En debut som genomfördes med den äran, snabba och jämna varvtider även om körstilen bidrog en del till teamets mekaniska problem. Något säger mig att detta inte var sista gången Klas satt i en tävlingsbil även om han är bra kär i sin Honda
_________________ /Kristian Elisson |
||||||||
Jösses
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||||||||
Inget speciellt.... _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||
Skapligt lång semester var det visst, några veckor tror jag. _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||
Coolt......heja Klas _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||
Ta en banbilstråd på Specialen
|
||||||||
Ja minst sagt
En rapport från förarplats avkräves..inkl film..5 kameravinklar räcker
hm..semester föresten..är han o tecknar en styrning någonstans?
|
||||||||
Grymt kul!!! ...ursäkta att jag är lite offside, men var kör man i januari? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||
|
Ahhh denna abstinens.
Är förvånad över att linjen är hygglig. Min film från samma tillfälle är betydligt mer hafsig Tittade nog mer i backspegeln än fram med följd att jag korrigerade sladd hela tiden.
Men klart är att lightness är en bra ide. Leker med tanken på tuffare dämpare och R-däck till året för att kunna hålla jämt med Lasse. Ryktet säger att det inte kommer hjälpa mig :/
_________________ /Klas Pihl |
||||||||
_________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||||||
Det är väl en ny sån där knasig plastbil...? _________________ Mattias Meldert |
||||||||
![]() |
Bilder o videos
NSX vs Elise
|
3 besök senaste veckan (5873 totalt) |