| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Var hittar jag halvtums bult?
|
2505 besök totalt |
|
Har snart varit runt bland alla järnaffärer i Skåne tycker jag Från poggopollini, moderna Eksandhs till gamla Dalby jakt och järn men att få tag i en halvtumsbult verkar vara helt omöjligt. halv tum och 150mm lång med mutter. Var inne på Volvo precis och allt som var tum förr är bytt till mm nu...
_________________ Daniel Steiner |
||||||||||
|
Prova att ringa till
ACL AB Blentarpsvägen 44 Blentarp 0416 13533 0705 221009 Brukar ha öppet tisdagar 16-21 övrig tid ring Dom säljer det mesta har mycket bultar brickor klammer kabelskor m.m han brukar åka på marknader. Här köpte jag tum prylar när jag byggde min Mini Jem GT han hade både UNC och UNF. Jag kan kolla i garaget om jag har hur många behöver du? //Kenneth _________________ Kenneth Lundblad Westfield SEiW Mini Jem GT |
||||||||||
Kanon om du har, ska till sandby ikväll så
2 st bultar och två muttar. Annars provar ringa dem på måndag. _________________ Daniel Steiner |
||||||||||
Har leta och hittade inga >
Du kan nog ringa ACL i helgen Mats brukar svara även på helger och kvällar (tror att han har annat jobb på dagarna). //kenneth _________________ Kenneth Lundblad Westfield SEiW Mini Jem GT |
||||||||||
|
Finns ett företag i Vinslöv som har "allt" inom skruv & bult:
RM Import AB Björkhagav. 11, 288 32 VINSLÖV 044-812 88 Fax 044-811 88 Mobiltfn Kent Ruberg 0707-81 03 93 Mobilftn Ronald Melin 0705-11 03 93 E-post rm@rmimport.se http://www.rmimport.se/ |
||||||||||
|
Jag har säkert någon liggandes...
1/2" UNC 150 mm lång? Ska kolla i garaget idag.. Ring mig under eftermiddagen så kan jag svara
0739 932 937 om du inte sparat det |
||||||||||
Jag hör av mig
Just Sjöbo försöker jag hålla mig ifrån
Men värt ett försök om inte Jeppsson har - thx _________________ Daniel Steiner |
||||||||||
|
Det där med Sjöbo kan jag hålla med om.
Emigrerade från Malmö för 5 år sedan och lovade mig själv att inte flytta till Sjöbo. Nu bor jag visserligen 1 mil från hålan men...
_________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 |
||||||||||
Du ringde aldrig! >
Så jag glömde bort att kolla...
Imorgon får du en ny chans
|
||||||||||
ugh, meckade till 22:30... kom på det när jag körde hem. Iof lördag men tyckte det var lite sent
Jag ska försöka komma ihåg imorron
||||||||||
En av mina meckare har fixat bult. Men tack ändå
||||||||||
Vad bra... för jag glömde kolla idag!
|
||||||||||
|
annars kan jag bara rekommendera ACL till en annan gång !!
handlare pyttesmå insex till "navcentrumen" till 100+ fälgarna hade försvunnit. (INGEN annan inkl importtören kunna sälja löst > )
han beställde hem special till mig, å dyrt var det inte heller !! så det är bara _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||||||||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
2505 besök totalt |