Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 11202 besök totalt |
Hej Samuel, har fortfarande papper som jag skulle skicka till dig på skrivbordet här bredvid mig
![]() Mitt minne är inte det bästa. Åker du förbi garaget så kan du ju be janne hämta det på mitt bord. Stämmer att bilen levererades vit. Troligen omlackad tidigt 90-tal. Det finns inget som tyder på att den har varit vit. Har ett leveranspapper från 87-10-16 på den som kommer från Förenade bil Malmö framför mig. _________________ /Per Hyltén |
||||||
Per, det är lugnt
![]() Men det vore super om man fick dom nån gång. Jag gör så att jag svänger förbi garaget en kväll när det passar. Förvarna Janne så han hittar pappren då. Vi syns! Då är det bekräftat att det varit vit då. En av 5 svensksålda -88. Det hade inte gjort nåt om den var vit fortfarande ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
Systemet är byggt efter Köhlers specar efter samtal med honom där vi diskuterade Samuels bil som ska köras mest på bana men lite på gata också. |
||||||
jag har en gammal teknikensvärld där den e till salu från -89....3000 mil hade den gått då typ..250.000:-
![]() mm..tror jag sålde den till en bra kille..känns bra..men faaan vad dum man är..saknar ju alltid M3 E30!!!!!!! ![]() ![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||
Det har blivit ganska många kvällar i garaget nu under de senaste månaderna.
Nu är besiktningstid bokad och bilen är nästan klar för våren. Har hunnit med att montera alla nylackade delar. Inredningen har fått sig ett verkligt lyft där jag målat det mesta, rättat till allt som inte funkade. Vadderat buren, gjort en avbärare vid huvudet, med mera. Bytt länkarmar och bussningar fram. Snyggat till den lite under också. ![]() ![]() Hade faktiskt tänkt göra mycket mer med bilen. Men ibland blir det inte som planerat. Nu har jag köpt en annan bil som ersätter denna M3an, så snart ska den säljas istället... Så kan det gå. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 11202 besök totalt |