| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW E30 prylar
|
2903 besök totalt |
|
Nu har jag bestämt mig för en fyrkraffsig riskokare istället, behöver därför bli av med lite godis. *Ställbara topplagringar, fram (kommer från en tysk racing e30) Sålda *Sparco alu fjäderbenstag, fram 1200:- *Weichers alu fjäderbenstag, bak (inte ens monterat) Sålt *Tar-ox belägg, fram (inte ens monterade) Sålda *Tar-ox SJ skivor (borrat/slitsat), bak (inte ens monterade) 2000:- för båda *Tar-ox SJ 280mm skivor 4/100, fram perfekt för dig som vill ha större bromsar (inte ens monterade, adapter till oken kan skickas med) 2000:- *Powerflex bussningar till hel bakvagn (325) (inte ens monterade) Sålda *KW kit med gula fjädrar och lila dämpare (51mm) Sålda *H&R ställbara kränghämmare (22mm/18mm) Sålda *OZ Superleggera 7x17" 4/100 sproilans nya med sproilans Pzero Nero 205 (riktiga racing fälgar som är jätte lätta = dyra nya, tror bara däcken listar uppmot 4k st på pirellis hemsida.) Sålda Edit: *2" rostfri fullflödes ljuddämpare(2x2" in 2x2" ut)(helt ny) 500:- *Tar-ox stålomspunna bromsslangar runt om(ouppbruten förpackning) Sålda Högsbjudande gäller! köp allt och få bra pris!
kanske har glömt nåt, uppdaterar isf bilder kan så klart ordnas på efterfrågan Bussgods är trevliga killar Victor Bergman, Linköping victorbergman@hotmail.com 0705511714 (dålig telefon passning) PM over and out
_________________ Victor Bergman |
||||
|
o, vad har du för priser på delarna då?? underlättar enormt om man känner till en prisidé
Intresserad av topplagring, kränghämmare, OZ-fälg mm....
_________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 120i E87 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 Touring BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||
|
|
||||
|
Re: S: BMW E30 prylar
ursprungligen från?? adapter, finns att köpa utan dessa skivor? pris? kräver 15" fälgar antar jag? _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Re: S: BMW E30 prylar
kommer från Corrado g60 _________________ Victor Bergman |
||||
|
Topplagringarna är extremt lika de topplagringar jag hade till min E30.
Jag köpte dessa nytillverkade här i Sverige för nåt år sen. Det är nästan så jag vill tro att det är såna du säljer? Så här såg dem ut.
_________________ /Anton Lillsund |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2903 besök totalt |