| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Hitta ett fel på bilen...
|
2705 besök totalt |
|
Ska bli kul å se vem blir först att hitta vad som inte riktigt stämmer in på bilen. Bilen är en föredetta MR Swedens bil och den nye ägaren är inte blygsam på att använda den på Ringen
Kan tilläggas att bilen skämms inte för sig vad det gäller väghållning eller pulver under huven
_________________ --VVTS-- |
||
|
Jag tycker överhänget bak ser enormt ut, men det kanske skall vara så på den modellen, framflyttad bakaxel skulle ju kunna vara en förklaring på igensvetsade bakdörrar...
|
||
Ja en rapport från provkörningen vill jag se Den bilen är helt sjuk
Har små filmsnuttar på bilen från Ringen och den går sjukt fort
Vet du möjligtvis vad det är för chassi han har på bilen? Har skickat mail till honom men inte fått nått svar
Har fått lite konstiga ider på sista tiden efter att ha tittat på hans hemsida där det finns bilder på uppbyggnaden av bilen så nu snurrar tankarna på lite värre saker angående min egen bil
||
|
Man kan inte skriva att det finns hemsidor med intressanta saker utan att avslöja adressen!!! Vet hut!
EDIT: Efter att ha googlat på "florian volvo 850 turbo" hittade jag denna: http://www.turbobricks.com/feature.p _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
Trodde inte att ni var intresserade utav gamla Volvo
Här kommer adressen. http://volflo.de.vu/ Nisse du har väll bara VW i huvudet
||
|
Moderatorrollen bygger på ett förtroende från forumets användare. På grund av detta ska man i vissa fall inte kommentera saker där ens personliga åsikter kommer in.
Detta tycker jag Herr Kristian "ensitsfamiljebilsägaren" Larsson borde tänka på och föregå med gott exempel. Enskilda användare, såsom t.ex. Maskisäck Moskwitch, har däremot en helt annan frihet att kommentera saker där personligt tyckande kommer in i bilden.
Vidare svammel tas med fördel inte alls. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
|
Tycker ibland det kan vara spännande att se folk som kombinerar banbil/åka till dagis bil och får det att fungera. DÅ kan det vara motiverat att lägga lite pengar på en 2 tons kombi, som kan frakta hela familjen till banan, inte gör bort sig PÅ banan och sedan går att åka hem i. Tror inte det blir så bekvämt att sitta i baksätet på den aktuella familjebilen, än svårare att ta sig ut.
_________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||
![]() |
Bilder o videos
|
2705 besök totalt |